نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 15:54

سرمایه گذاران فرصت‌های سرمایه گذاری فارس را از دست ندهد

شیراز- رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: فرصت‌های سرمایه گذاری خوبی در استان فارس وجود دارد که سرمایه گذاران می‌توانند با سرمایه گذاری در این طرح‌ها به پیشرفت جامعه کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید کاظم موسوی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز شیراز بیان کرد: دادگستری استان فارس یکی از بزرگ‌ترین شعبه‌های قضائی کشور را در اختیار داشته و فعالیت ۴۹ حوزه قضائی در استان فارس عاملی برای ایجاد امنیت پایدار در استان است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین موضوعی که در دادگستری استان فارس حائز اهمیت است، بحث فراهم شدن شرایط برای امنیت پایدار در استان است از اینرو در تلاش هستیم تا ریسک سرمایه گذاری نیز با تأمین امنیت جامعه کاهش چشمگیری در فارس داشته باشد.

به گفته رئیس کل دادگستری فارس، تمام مراحل قضائی پرونده شاه‌چراغ (ع) تمام شده و رسیدگی به این پرونده یک مطالبه مردمی است تا عوامل این حادثه و کسانی که در این حادثه کوتاهی کردند به جزای اعمال جنایت‌کارانه خود برسند.

وی خاطرنشان کرد: برای مقابله با فساد با هیچ گروه و فردی تعارف نداریم و با کسانی فساد را در جامعه ترویج می‌دهند به شدت برخورد می‌شود؛ دادگستری فارس مقابل فساد ایستاده است.

موسوی تاکید کرد: بسته‌های سرمایه گذاری در استان فارس تدوین شده که شرایط بسیار خوبی برای سرمایه گذاری دارند از سویی تأمین امنیت جامعه نیز موجب شده تا ریسک سرمایه گذاری در فارس از بین رفته و افراد سرمایه گذاری امنی دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1303805

مهمترین اخبار ایران و جهان: