نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 11:41

افزایش سهمیه نیروهای طرحی در سازمان انتقال خون

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت در دیدار با مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران بر پویایی و روزآمد بودن این سازمان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیف اله مرادی، با اشاره به ویژگی‌های شاخص سازمان انتقال خون همچون پویایی، روزآمد، علمی و تخصصی بودن، خاطرنشان کرد: با وجود کمبود نیروی انسانی در سازمان انتقال خون، از عملکرد اداره کل منابع انسانی این سازمان در پیشبرد اهداف رضایت کامل داریم.

وی افزود: در ماه‌های آتی، سهمیه نیروهای طرحی در رشته‌های اجباری را برای سازمان انتقال خون افزایش خواهیم داد و همچنین امکان صدور معرفی نامه از سوی سازمان برای رشته‌های اختیاری نیز فراهم خواهد شد.

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، ضمن تاکید بر بهره مندی سازمان انتقال خون از سهمیه پیام آوران بهداشت، اضافه کرد: تلاش ما این است که شرایط این سهمیه را خصوصاً در مناطق محروم برای سازمان انتقال خون فراهم کنیم.

مصطفی جمالی مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران نیز اظهار کرد: با توجه به فعالیت‌های اخیر، افق آینده سازمان را افقی روشن می دانم و انجام برخی فعالیت‌های تخصصی در دستور کار قرار گرفته، مستلزم رفع فوری مشکل کمبود نیروی انسانی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1321193

مهمترین اخبار ایران و جهان: