نیوز سیتی!
12 آذر 1401 - 18:56

ترخیص کالاهای رسوبی و متروکه در بندر دیر سرعت می‌گیرد

بوشهر- مدیر اداره بندر و دریانوردی دیر گفت: ترخیص کالاهای رسوبی و متروکه در بندر دیر سرعت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، راحله پورمحمد بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی پرونده‌های مربوط به کالاهای رسوبی و متروکه در بندر دیر اظهار داشت: حضور مدیران کل بازرسی، جمع آوری و فروش اموال تملیکی و ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر و همچنین معاون اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر فرصتی بود تا روند شتاب بخشی ترخیص کالا از بندر دیر مورد بررسی قرار گیرد.

مدیر اداره بندر و دریانوردی دیر با اشاره به اینکه بندر از بنادر مهم و شاخص جنوب استان بوشهر است افزود: این بندر در چند سال اخیر در عرصه تجارت خارجی بخوبی ظاهر شده است.

وی ادامه داد: دیر در بحث صادرات و ترانزیت به کشور قطر از بنادر پیشگام جنوب کشور است که به فراخور این جایگاه برنامه ریزی ویژه ای برای تسهیل در فعالیت تجار و بازرگانان منطقه در حال انجام است.

مدیر اداره بندر و دریانوردی دیر اظهار کرد: فعالان اقتصادی در بندر دیر مطالباتی در حوزه کالاهای رسوبی و متروکه دارند که با حضور مدیران اقتصادی استان پیگیری‌های خوب و مؤثری برای تحقق خواسته‌های آنان انجام شد.

پورمحمد با بیان اینکه بندر دیر در حوزه زیرساختی پروژه‌های ارزشمندی در دست اجرا دارد خاطرنشان کرد: محوطه سازی به مساحت سه هکتار و پروژه احداث چهار پست اسکله رمپ از جمله این پروژه‌ها هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 895511

مهمترین اخبار ایران و جهان: