نیوز سیتی!
25 دی 1402 - 11:10

از شایعه تا واقعیت؛ ماجرای سیلی زدن مامور انتظامی به پرستار بیمارستان صدیقی گله‌دار چه بود؟

دو سه روزی است فیلمی در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های معاند دست به دست می‌شود و به یک درگیری لفظی ساده دامن می‌زند تا ماجرا را به گونه‌ای دیگر جلوه دهد!

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی‌بر درگیری یک مامور نیروی انتظامی با یک پرستار در شهرستان مُهر استان فارس و بازداشت او با همان روپوش سفید در حین شیفت، ماجرایی بود که دو سه روزی است دست به دست می‌شود، اما معاون فرهنگی فرماندهی انتظامی فارس سیلی زدن مامور انتظامی به پرستار را تکذیب کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس درباره جزئیات این حادثه به خبرگزاری فارس گفت: پخش ویدئو با عنوان سیلی مامور انتظامی به پرستار شاغل در بیمارستان شهرستان مُهر صحت ندارد و کذب است.

سرهنگ حمید افرامن اظهار داشت: بیست و دوم دی ماه سال جاری فردی با لباس شخصی از ناحیه معده دچار ناراحتی شده و به بیمارستان مراجعه می‌کند.

وی افزود: در این راستا بین این فرد و یکی از کارکنان بیمارستان درگیری لفظی ایجاد می‌شود که به درخواست مسئولین بیمارستان پس از حضور عوامل پلیس هر دو نفر به مقر انتظامی منتقل می شوند.

سرهنگ افرامن گفت: پس از حضور فرمانده انتظامی شهرستان مُهر در مقر انتظامی با رضایت طرفین موضوع حل و فصل می‌گردد.

وی با بیان اینکه ماجرای دستبند زدن توسط پلیس در حال پیگیری است گفت: مجموعه انتظامی از پرستار در شهرستان مهر دلجویی کرده است و قصور احتمالی در دست پیگیری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز طی تماس تلفنی با پرستار بیمارستان صدیقی گله دار، از او دلجویی کرد.

سید وحید حسینی طی تماس تلفنی با پرستار بیمارستان صدیقی گله دار، از او دلجویی کرده و بر پیگیری جدی برای جلوگیری از تضییع حق وی تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به دشواری های خدمت در عرصه سلامت و در مراکز درمانی، مراتب قدردانی خود را از تلاش های این پرستار وظیفه شناس و تمامی مدافعان سلامت استان که دلسوزانه در خدمت به بیماران، به صورت شبانه روزی در تلاش هستند، بیان کرد.

 حسینی با ابراز تاسف از رخداد پیش آمده، بر پیگیری برای جلوگیری از هرگونه تضییع حقوق قانونی این عضو خانواده سلامت استان، تاکید کرد.

او با بیان اینکه خود را در برابر تمامی اعضای مجموعه سلامت در سراسر استان مسوول می داند، گفت: در این موضوع نیز همه تلاش خود را به کار می بندیم.

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی نیز به دنبال وقوع این اتفاق، با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان قشری زحمتکش هستند که در عرصه‌های مختلف از جمله مقابله با بیماری کرونا خوش درخشیدند و تعداد قابل توجهی شهید تقدیم ملت کردند، تأکید کرد: هرگونه بی‌احترامی به رزمندگان عرصه درمان و سلامت را تحمل نخواهیم کرد.

موسوی با دعوت از مردم شریف گله‌دار و پرسنل خدوم بهداشت و درمان برای حفظ آرامش، تأکید کرد: نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف خدمات قابل تقدیری به مردم و کشور ارائه داده است و نباید خطای تعدادی اندک از پرسنل فراجا را به پای تمام این سازمان انقلابی و نیروهای جان‌برکف نیروی انتظامی گذاشت.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1638299

مهمترین اخبار ایران و جهان: