نیوز سیتی!
25 دی 1402 - 18:08

باند سارقان سابقه‌دار در شهرضا منهدم شد

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از شناسایی و دستگیری باند 3 نفره سارقان مغازه و اماکن خصوصی با 20 فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

صادق کاظمزاد، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت مغازه و اماکن خصوصی در سطح شهرستان شهرضا، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند باند ۳ نفره سارقان سابقه‌دار را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

کاظمزاد تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده به ۲۰ فقره سرقت مغازه و اماکن خصوصی در شهرضا و شهر اصفهان اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان کلیه اموال مسروقه به ارزش بالغ بر۱۵ میلیارد ریال کشف و پس از سیر مراحل قانونی  به مالباختگان تحویل داده شد، گفت: پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و از شهروندان انتظار داریم با رعایت هشدارهای پلیسی در زمینه پیشگیری از سرقت در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1638899

مهمترین اخبار ایران و جهان: