نیوز سیتی!
20 دی 1402 - 16:42

مردم تاتارعلیا محروم از اجرای طرح نهضت ملی مسکن

فرماندار شهرستان رامیان گفت: با وجود اینکه بیش از ۴۰۰ نفر از مردم شهر تاتارعلیا در سامانه نهضت‌ملی مسکن ثبت‌نام کردند، اما هنوز این طرح به دلیل عدم زمین مناسب اجرا نشده است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از رامیان، علی جوان حاذق‌خواه عصر امروز در حاشیه سفر استاندار گلستان با جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان به شهرتاتارعلیا اظهارکرد: شهر تاتارعلیا از توابع شهرستان رامیان با حدود پنج هزارو ۶۰۰ نفر جمعیت، ۱۳۸ هکتار وسعت دارد و رنگین کمان اقوام در این شهر با وحدت و همدلی زندگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: بیش از ۴۰۰ نفر در سامانه طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند اما به دلیل عدم زمین مناسب از اجرای این طرح و صاحب مسکن محروم هستند.

فرماندار شهرستان رامیان خاطرنشان کرد: حدود ۱۳ هکتار از اراضی بنیاد مسکن واقع در محدوده بافت شهر تاتارعلیا قرار دارد که در حال رایزنی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن هستیم.

وی ادامه داد: امروز استاندار گلستان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی به شهر تاتارعلیا سفر کردند تا در دیدار مردمی در جریان مشکلات مردم این شهر قرار گیرند.

جوان حاذق‌خواه گفت: دیدار با مادر شهید جرجانی، نشست با معتمدین شهر، دیدار مردمی و برپایی میز خدمت در مصلی اهل سنت شهر تاتارعلیا، افتتاح ۵۰ پنل خورشیدی با اشتغال ۵۰ نفر  از جمله برنامه‌های استاندار در این سفر است.

  * پیگیری مطالبات مردم در شهر تاتارعلیا *  

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۱۴ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در حال ساخت است که امروز ۴۳ واحد آن بصورت متمرکز با اعتبار بیش از ۱۹ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان رامیان ابرازکرد: سالن ورزشی این شهر به عنوان یک پروژه نیمه‌تمام با قدمت بیش از ۱۸ سال رها شده‌است که امید داریم در بازدید استاندار از پروژه، اعتباری برای تکمیل آن در نظر گرفته شود.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1633511

مهمترین اخبار ایران و جهان: