نیوز سیتی!
19 دی 1402 - 18:20

کشف ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام

فرمانده انتظامی ایلام گفت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بیش از ۴۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شد.

جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام، عصر سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیش از ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

وی افزود: در راستای این طرح، با اولویت مبارزه با کالاهای ممنوعه، جمع‌آوری و توقیف خودروهای شوتی با هماهنگی‌های قضائی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق ازجمله انواع کالاهای ممنوعه، لوازم خانگی و آشپزخانه، فرآورده‌های گوشتی، برنج، لوازم آرایشی و بهداشتی، یک دستگاه خودرو خارجی، پارچه، پوشاک خارجی و سوخت قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۴۰ میلیارد ریال است و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شدند.

سلمانی خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است و پلیس استان این اجازه را نخواهد داد تا قاچاقچیان برای رسیدن به اهداف و مطامع خود امنیت اقتصادی جامعه را خدشه‌دار کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ۱ دی‌ماه سال جاری نیز بیش از ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام کشف و ضبط شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1632355

مهمترین اخبار ایران و جهان: