نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 14:39

کشورهای وابسته به غرب روزی سقوط خواهند کرد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشورهای حوزه خلیج فارس هیچ پیشرفتی از خود ندارند و وابسته به غرب هستندو اگر روزی تحریم شوند سقوط خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی در مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام(ره) گفت: قبل از انقلاب و در دوران پهلوی این آمریکا و انگلیس بودند که برای ملت ایران تصمیم‌گیری می‌کردند که در شات ملت ایران نبود که بیگانگان برایشان تصمیم بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دوران پهلوی اوج ظلم‌ به مردم بودند و انسان‌های دردمند دیدند که چه بر سر کشور می‌آمد اما خائنین به وطن چشم‌هایشان را بستند و امروز هم هستند عده‌ای وطن فروش که برای مقداری پول کشور خود را بفروشند.

وی در ادامه آرمان‌های انقلاب اسلامی را برگرفته از اندیشه‌های انبیاء الهی دانست و گفت: انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور حکومت توحیدی و الهی امام عصر(عج) است و جهان در آینده‌آینه چندان دور براساس آرمان‌های انقلاب اسلامی به پیش خواهد رفت.

آیت‌الله حسینی با بیان اینکه کشور ایران با انقلاب اسلامی پیشرفت کرد، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان مشکلات متعددی برای انقلاب نوپا ایجاد کردند اما در سایه انقلاب اسلامی همه این مشکلات، دسیسه‌ها و نقشه‌ها را نقش بر آب کردیم و به مسیر پیشرفت نظامی، علمی و فناوری ادامه دادیم.

وی با بیان اینکه کشورهای وابسته به غرب روزی سقوط خواهند کرد، گفت: امروز بهترین و لوکس‌ترین خودروها و ساختمان‌ها را در کشورهای حوزه خلیج‌فارس می‌بینیم، اما همین کشورها که هیچ پیشرفتی از خود ندارد اگر روزی استکبار مثل ما دست به تحریمشان بزند، سریعاً سقوط خواهند کرد.

وی بیان کرد: یمن، باشرافت و اقتدار دربرابراستکبارایستاده است اما دولت های مستبد منطقه و وابستگان بع غرب در مقابل جنایت رژیم صهیونیستی در غزه سکوت کرده‌اند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1656999

مهمترین اخبار ایران و جهان: