نیوز سیتی!
10 بهمن 1402 - 21:39

افتتاح ۳۲۶ پروژه در ایلام همزمان با دهه فجر

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: ۳۲۶ طرح و پروژه با بیش از ۳ هزار و ۷۹۳ میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر افتتاح یا کلنگ زنی خواهند شد.

سعید هژبری معاون عمرانی استاندار ایلام‌، شامگاه سه‌شنبه ۱۰بهمن‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در دهه فجر امسال ۳۲۶ طرح و پروژه با بیش از ۳ هزار و ۷۹۳ میلیارد تومان اعتبار و اشتغال‌زایی ۲ هزار ۴۸۹ نفر حین اجرای پروژه و ۳۶۸ نفر به صورت دائم و پایدار افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهند شد.

وی افزود: ۲۳۹ طرح و پروژه عمرانی با بیش از یک هزار و ۹۳۰ میلیارد تومان اعتبار و با یک هزار و ۹۵۸ نفر اشتغال‌زایی در حین اجرای پروژه‌ها، افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شوند.

معاون عمرانی استاندار ایلام‌، ادامه داد: ۵۲ طرح و پروژه عمرانی با اعتبار یک هزار و ۴۲۲ میلیارد تومان و ۵۳۱ نفر اشتغالزایی کلنگ‌زنی می‌شوند. 

هژبری خاطرنشان کرد: ۳۵ طرح و پروژه اقتصادی با بیش از ۴۴۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی دائم برای ۳۶۸ نفر نیز افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: ۱۲ پروژه گازرسانی، ۱۱ طرح و پروژه در حوزه برق‌رسانی، ۲۹ پروژه در حوزه ارتباطات، ۱۷ فضای آموزشی و ۱۳ فضای ورزشی دانش‌آموزی افتتاح یا کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی ۹۰ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش نیز به اتمام می‌رسد.

وی اضافه کرد: بهره‌‌برداری و کلنگ‌زنی ۶۳ پروژه عمران شهری با اعتبار ۵۷۷ میلیارد تومان و اتمام عملیات اجرایی آسفالت معابر ۶۹ روستا از مهم‌ترین پروژه‌های دهه فجر به شمار می‌آیند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1654999

مهمترین اخبار ایران و جهان: