نیوز سیتی!
23 بهمن 1402 - 12:04

مرکز همسان گزینی «وصال» در دهدشت افتتاح شد

مرکز همسان گزینی «وصال» در دهدشت با حضور و تعدادی از واسطه گران و خیران امر ازدواج افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه؛ الیاس آذرکمان موسس مرکز همسان گزینی وصال در دهدشت در این افتتاحیه هدف از راه‌اندازی این مرکز را جلوگیری از آسیب ها و خطرات سامانه ها و اپلیکشن های غیرمجاز تحت عنوان ازدواج در فضای مجازی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر راهکارهای لازم برای جوانی جمعیت مرکز همسان گزینی «انتخاب همسر» در کشور سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت ورزش و جوانان اقدام به تأسیس این موسسه کردند. 

آذرکمان با بیان اینکه این مرکز قانونی و مجاز است، گفت: تمام مراحل ثبت نام، گزینش، مصاحبه و تحقیقات و تاییدیه این مرکز توسط سازمان تبلیغات اسلامی مرکزی تهران صورت گرفته و تاییدیه اخذ گردید و مجوز پروانه کسب توسط معاونت جوانان وزارت ورزش کشور صورت گرفته است، این مرکز فقط در زمینه ازدواج دائم فعالیت دارد و هیچ گونه فعالیتی در زمینه ازدواج موقت ندارد.

 موسس این مرکز افزود: افرادی که خواهان ازدواج دائم هستند باید حضورا مراجعه کنند و تشکیل پرونده دهند و معیارهای شریک زندگی خود را بیان کرده و مدارک آن‌ها صحت سنجی می شود و فرد شبیه و همسان برای ازدواج  به آن‌ها معرفی می‌شود که تمام مراحل معرفی خواستگاری و عقد تحت نظر مرکز و از اول طبق هماهنگی و اطلاع خانواده های دختر و پسر صورت می گیرد.

آذرکمان یا بیان اینکه در این مرکز مشاورانی خواهیم داشت که کار مشاوره ای برای افراد و خانواده ها انجام خواهند داد، افزود: اگر فردی مشکلی فردی، خانوادگی و یا هرگونه ناسازگاری خانوادگی و ... داشت می تواند به مشاوران ما مراجعه کند و از خدمات آنها بهره مند شوند.

وی از جوانان و افرادی که خواهان ازدواج دائم هستند خواستار پرهیز از پناه بردن به فضای مجازی و اپلیکشن های غیر مجاز تحت عنوان ازدواج با توجه به خطرات و آسیب هایی که دارند و متوجه فرد می شود شد.

آذرکمان در پایان از همه سازمان ها و نهادهای مربوطه، خیران و واسطه گران ازدواج خواستار حمایت و پشتیبانی شد‌.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668811

مهمترین اخبار ایران و جهان: