نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 01:03

برنامه ریزی منسجم برای راهپیمایی 22 بهمن در بندرعباس

با حضور رئیس ستاد دهه فجر هرمزگان، دومین جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر بندرعباس در سالن اجتماعات فرمانداری به منظور برنامه ریزی منسجم برای راهپیمایی 22 بهمن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام محمد ایمانی رئیس ستاد دهه فجر هرمزگان امروز در دومین جلسه شهرستانی جهت  هماهنگی و همکاری دستگاه ها، برنامه های دهه فجر در فرمانداری بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: ایام الله دهه فجر نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است که نوید بخش گام رو به جلوی و شکوفایی استعدادهای درخشان این ملت بوده است. 

 

وی افزود: اینک که  در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم، وظیفه ما برنامه ریزی صحیح برای اجرای جشن های این ایام را می باشد. 

رئیس ستاد دهه فجر استان هرمزگان اعلام کرد: برای بهتر برگزار شدن جشن پیروزی انقلاب اسلامی کمیته های تخصصی اختصاص یافته است که باعث همکاری بیشتر و سهولت کارها شده است. 

حجت‌الاسلام ایمانی فرد به گزارش ها و عملکرد ها جهت برگزاری ایام الله اشاره کرد و گفت : بر اساس مصوبات برنامه های بسیار خوبی در این ایام تدارک دیده شده که در شأن مردم هرمزگان خواهد بود.

 

 

وی افزود : در ۱۲ بهمن هم ویژه برنامه ای تدارک دیده شده است که از فرودگاه بین المللی بندرعباس تا گلزار شهدای بندرعباس و دیدار با خانواده شهدا و فضای سازی از جمله آن می باشد.

رئیس ستاد دهه فجر هرمزگان خاطرنشان کرد : برای امنیت بیشتر نیز سعی شده نیروهای امنیتی و انتظامی نیز تمهیداتی اندیشیده شده است. 

 

 

حجت‌الاسلام مصطفی فرهاد زاده رئیس ستاد دهه فجر بندرعباس در ابتدای این جلسه افزود: امروز انقلاب اسلامی مانند درختی تنومند در همه عرصه های مختلف سیاسی، علمی و بین الملی در جهان می درخشد.

وی به ریزش ها در انقلاب اشاره کرد و گفت: ریزش در انقلاب امری است که انقلاب را دارای تجربه ها فراوان کرده و در ادامه مسیر و اهداف خود مستعد تر کرده است.

رئیس ستاد دهه فجر بندرعباس ادامه داد: انقلاب اسلامی در طول حیات 4 دهه ای  خود با فراغ بال از همه حوادث با مشارکت مردمی  به سلامت عبور کرده است.

وی افزود: این جلسه برای هماهنگی های لازم بین دستگاه های اجرایی  جهت اطلاع رسانی و عملکرد ها و اقدامات برگزار شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1652699

مهمترین اخبار ایران و جهان: