نیوز سیتی!
06 اسفند 1402 - 12:31

ماری: سینر شانس قهرمانی در ویمبلدون را دارد/ مسابقات مسترز باید در آمریکای جنوبی برگزار شوند

اندری ماری درباره شانس قهرمانی یانیک سینر ایتالیایی در گرنداسلم ویمبلدون و لزوم برگزاری مسابقات مسترز در آمریکای جنوبی صحبت کرد.

یه گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از تنیس 365؛ اندی ماری، قهرمان سه دوره گرند‌اسلم و دو دوره المپیک شانس یانیک سینر ایتالیایی، نفر سوم رنکینگ جهانی و قهرمان گرنداسلم استرالیا را برای قهرمانی در ویمبلدون 2024 ارزیابی کرد.

اندری ماری گفت: من فکر می‌کنم یانیک می‌تواند در تمام سطوح (خاکی و چمن) به خوبی به توپ ضربه بزند. احتمالاٌ اکنون می‌توان گفت که سخت ترین سطح برای او در ویمبلدون است. من فکر می‌کنم او حرکت بسیار خوبی در سطوح خاکی دارد اما حرکت در زمین‌های چمن کمی متفاوت است. با توجه به نحوه سرویس و ضربه محکم او به توپ، دلیلی وجود ندارد که سینر نتواند روی چمن عملکرد خوبی داشته باشد. سینر این شانس را دارد که روی چمن خیلی خوب کار کند.

این تنیسور  انگلیسی همچنین از انجمن تنیس حرفه‌ای مردان جهان (ATP) تا سری مسابقات مسترز را در آمریکای جنوبی سازماندهی کند.

در حال حاضر هیچ رویداد مسترز در آمریکای جنوبی برگزار نمی‌شود. این قاره میزبان مسابقات کوردوبا و بوئنوس آیرس (آرژانتین)، ریودوژانیرو (برزیل)، لوس کابوس و آکاپولکو (مکزیک) و سانتیاگو (شیلی) است. همه آنها در ماه فوریه برگزار می‌شوند و به دسته‌های ATP-250 و ATP-500 تعلق دارند

اندی ماری اظهار داشت: آمریکای جنوبی باید سری مسابقات خود را در تور تنیس با سری مسترز خود داشته باشد. نحوه حمایت هواداران از مسابقات باور نکردنی است. جو شگفت‌انگیز و تنیس به وضوح بخشی از فرهنگ ورزشی آنهاست. از ATP می‌خواهم به آنجا برود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1677311

مهمترین اخبار ایران و جهان: