نیوز سیتی!
23 اسفند 1402 - 10:52

اجرای تمرین «Photo Ex» و آرایش‌های تاکتیکی در رزمایش کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۴

یگان‌های شرکت‌کننده در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۴، تمرین «Photo Ex» و اجرای صورت‌بندی و آرایش‌های تاکتیکی را با موفقیت انجام دادند.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر مصطفی تاج‌الدینی سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024 گفت: در این مرحله از رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024، یگان‌های شناور ایران، چین و روسیه تمرین «Photo Ex» و صورت‌بندی و آرایش آفندی را انجام دادند.

 

تاج‌الدینی اظهار داشت: تمام مراحل رزمایش با نظارت و پایش هوایی منطقه توسط بالگردهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور جمهوری اسلامی ایران در ائتلاف‌های بین‌المللی بیانگر ارتقای سطح و جایگاه بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران است، گفت: برقراری امنیت در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی برای جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل نیروهای دریایی جمهوری اسلامی ایران اجازه هیچ‌گونه تهدیدی را در حوزه دریا نخواهند داد.

مراحل عملیاتی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024 با شرکت یگان‌های شناور ایران، چین و روسیه پس از برگزاری نشست توجیهی، از روز گذشته در منطقه شمال اقیانوس هند و دریای عمان آغاز شده و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1686111

مهمترین اخبار ایران و جهان: