نیوز سیتی!
31 فروردین 1403 - 15:11

عملیات وعده صادق برای آزادی خواهان امید آفرین بود

امام جمعه یاسوج گفت: عملیات وعده صادق استکبار و اسرائیل را به وحشت انداخت و امید را در دل ملت‌های آزادی خواه و ملت عزیز ایران زنده کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی علیه استکبار و رژیم کودک کش اسرائیل را افتخار آفرین و غرور آفرین بود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد این اقدم مشروع استکبار و اسرائیل را به وحشت انداخت و امید در دل ملت های آزادی خواه و امت بزرگ ایران اسلامی ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه هدف ایران از این اقدام غرور آفرین ایجاد رعب و وحشت بین ایادی استکبار و به رخ کشیدن قدرت نظامی ایران بوده است، عنوان کرد: باید همه مردم قدردان سبزپوشان دفاع از حریم امنیت و ولایت هستند که درس تنبهی بزرگی به استکبار دادند باشند.

حسینی ابراز کرد: این حمله غرور آفرین به قلب شیطانی که بعد از 75 سال جنایت و کشتن بالای 36 هزار هزار انسان بی گناه در جنگ اخیر غزه برای همیشه در تاریخ به یادگار خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه کشور اسرائیل همواره حملات و تجاوزگری‌های مختلفی را علیه کشورهای اسلامی انجام داده بود، افزود: اقدام مشروع ایران باعث خوشحالی همه کشورهای آزادی خواه شد و بر دیگر امید و جنبش آزادی خواهی در دفاع از مظلومیت را در میان مسلماانان و همه آزادی خواهان زنده کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به شادی مردم در کشورهای غربی و اسلامی در پی این اقدام کشورمان علیه اسرائیل حمایت کشورهای اسلامی در حمایت از مردم مظلوم بیشتر و قاطع تر از گذشته خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1701511

مهمترین اخبار ایران و جهان: