نیوز سیتی!
24 دی 1402 - 15:31

توقیف 8 دستگاه سواری شوتی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان به توقیف هشت دستگاه خودروی شوتی اشاره کرد و گفت: بیش از 16 میلیارد و 200 میلیون ریال انواع کالای قاچاق کشف شده است.

 حسین بدری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با جدیت در دستور کار این پلیس قرار دارد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان افزود: طــرح سـراسـری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با اولویت جمع‌آوری و توقیف خودروهای سواری و وانت‌بار ( موسوم به شوتی) که با هماهنگی‌های انجام شده در مجموعه انتظامی استان، هفته گذشته به مدت سه روز اجرا شد که طی این طرح تعداد هشت قاچاقچی کالا شناسایی و دستگیر شدند.
وی تصریح کرد: مأموران در اجرای این طرح انواع کالای قاچاق شامل تعداد پنج دستگاه لوازم‌خانگی، دو دستگاه تلویزیون خارجی 65 و 75 اینچ ، 750 ثوب انواع پوشاک خارجی و هفت‌دستگاه سرخ‌کن خارجی، 267 کیلوگرم شکلات خارجی، 350 کیلوگرم غذای حیوانات خارجی ،254 کیلوگرم پاستیل خارجی، 52 هزار و 800 نخ سیگارت خارجی و ... که همگی فاقد مجوز و قاچاق بودند، را کشف کردند.
بدری خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کشفیات قاچاق مکشوفه در طرح مذکور را 16 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کردند و همچنین در این‌رابطه تعداد هشت دستگاه خودروی شوتی (سواری و وانت‌بار) توقیف شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی با تأکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: در اجرای هرچه بهتر طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، ضمن تقدیر و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1637455

مهمترین اخبار ایران و جهان: