نیوز سیتی!
29 دی 1402 - 10:21

شهرستان گرمه یک مرکز نگهداری کودکان و نوجوانان دارد

رئیس اداره بهزیستی گرمه گفت: یک مرکز نگهداری کودکان فاقد سرپرست و بد سرپرست در این شهرستان فعال است و هم‌اکنون ۱۴ کودک پسر در این مرکز نگهداری می‌شوند.

علیرضا صفرزاده رئیس اداره بهزیستی گرمه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان، اظهار کرد:۱۴ کودک بی سرپرست در مرکز خانه کودکان امام علی (ع)بهزیستی گرمه نگهداری می شوند و برای این کودکان که در سن‌های ۷تا ۱۸ سال هستند شرایطی مانند خانه مهیا است.

وی گفت: در این مرکز تلاش شد تا زندگی عادی برای این کودکان و نوجوانان فراهم باشد و خیران نیز در طول سال کمک هایی را به این کودکان اهدا می کنند.

رئیس اداره بهزیستی گرمه با بیان اینکه مرکز خانه ایتام امام علی (ع) گرمه همچون خانه خدمات ارائه می شود، افزود: در این مرکز همچنین اجرای برنامه‌های آموزشی، تحصیلی، ورزشی، مذهبی و فرهنگی در دستور کار قرار دارد و تلاش شد تا این پسران از این نظر مشکلی نداشته باشند.

وی کمک به کودکان در مرکز را لازم دانست و بیان کرد: با توجه به حمایت‌های دولت از مرکز ولی همه مردم و مسئولان می‌توانند کارهای خیر را توسعه دهند و در راستای بهبود وضعیت افراد با کمک های نقدی و غیر نقدی برای اداره مرکز قدم بردارند.

پایان پیام/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1642455

مهمترین اخبار ایران و جهان: