نیوز سیتی!
27 مهر 1402 - 12:28

آیت الله اراکی: رژیم صهیونیستی پایان قریب الوقوع خود را با تمام وجود احساس کرده است

عضو مجلس خبرگان رهبری با تصریح بر اینکه حادثه بیمارستان المعمدانیه، مردم بی‌تاب مسلمان و غیرمسلمان جهان را بی‌تاب‌تر کرده است، تاکید کرد: عن‌قریب این خشم‌های مقدس به سیلی ویرانگر تبدیل شده و رژیم جعلی صهیونیستی را که مصداق اتم «الزّبد علی الماء» است، به زباله ‌دان تاریخ خواهد فرستاد و هیچ کس را یارای جلوگیری از این سیل نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله اراکی در بیانیه ای با محکوم کردن حملات رژیم تروریستی اسرائیل و با اشاره به آیه مبارکه «و من قُتل مظلوماً فقد جعلنا لولیّه سلطاناً» بیان کرد: خبر حمله رژیم جنایت‌کار و کودک‌کش صهیونیستی به بیمارستان المعمدانیه و شهادت جمع کثیری از زنان و کودکان در غزه، قلوب آزادگان و شرافتمندان عالم را جریحه‌دار کرد.

وی همچنین در این بیانیه خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی با حمایت همه‌جانبه شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار، افسانه دروغین هلوکاست را در سرزمین انبیاء (علی نبینا و آله و علیهم السلام) به واقعیت تبدیل کرد.

عضو جامعه مدرسیه حوزه علمیه قم در ادامه این بیانیه اظهار کرد: بی‌تردید این جنایت‌های سلسله‌وار علامت عدم تمرکز دشمن پس از عملیات عزتمندانه طوفان‌الاقصی بوده و نشانگر آن است که رژیم صهیونیستی پایان قریب‌الوقوع خود را با تمام وجود احساس کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که آنچنان که مشهود است این حادثه مردم بی‌تاب مسلمان و غیرمسلمان جهان را بی‌تاب‌تر کرده گفت: عن‌قریب این خشم‌های مقدس به سیلی ویرانگر تبدیل شده و رژیم جعلی صهیونیستی را که مصداق اتم «الزبد علی الماء» است، به زباله‌دان تاریخ خواهد فرستاد و هیچ کس را یارای جلوگیری از این سیل نخواهد بود.

آیت الله اراکی در پایان این بیانیه تصریح کرد: امروز بر کافه مسلمین لازم است تا با حفظ هوشیاری فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به اقصی نقاط عالم برسانند و بستر را برای پاسخ قطعی و کوبنده نیروهای مقاومت فراهم ساخته و با تمام امکانات به یاری مردم مظلوم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین بشتابند.

انتهای پیام/ 78036

منبع: فارس
شناسه خبر: 1543355

مهمترین اخبار ایران و جهان: