نیوز سیتی!
05 آذر 1402 - 11:57

۱۲.۵ میلیون ایرانی رایگان بیمه سلامت شدند

مدیرعامل بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه بیش از 53 موسسه در کشور با سازمان بیمه سلامت قرارداد دارند، گفت: بیمه سلامت توانسته با اقداماتی ازجمله بیمه رایگان برای 12.5 میلیون نفر از جمعیت کشور، جایگاه ویژه‌ای پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدمهدی ناصحی پیش از ظهر امروز در نشستی صمیمی با پرسنل اداره‌کل بیمه سلامت استان قم که در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد، اظهار کرد: بیمه سلامت در ابتدا در نمودار کشوری یک سازمان پراهمیت با ویژگی‌های مورد نیاز کشور تعریف نشده بود.

وی اضافه کرد: با تلاش‌های صورت گرفته امروز سازمان بیمه سلامت یکی از سازمان‌های پراهمیت در کشور شناخته می‌شود.

مدیرعامل بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه بیش از 53 موسسه در کشور با سازمان بیمه سلامت قرارداد دارند، مطرح کرد: بیمه سلامت توانسته با اقداماتی ازجمله بیمه رایگان برای 12.5 میلیون نفر از جمعیت کشور، جایگاه ویژه‌ای پیدا کند.

وی از راه‌اندازی صندوق بیماری‌های صعب العلاج یاد کرد و گفت: این اتفاق برای نخستین بار در کشور رقم خورده است و بیمه سلامت در آن ورود کرده تا جایگاه واقعی بیمه در کشور را ترسیم کند.

ناصحی با بیان اینکه باید بیمه فراگیر و قدرتمند در کشور انجام شود، خاطرنشان کرد: اقدامات بیمه سلامت در جامعه امیدبخش بوده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش کردیم هزینه‌های بیمه را کاهش دهیم تا مردم قدرت بیمه شدن داشته باشند، تصریح کرد: رویکرد ما این بوده است که مسیر را هموار کنیم تا مردم دغدغه‌ای جز دغدغه درمان نداشته باشند.

مدیرعامل بیمه سلامت ایران با بیان اینکه مراقبت‌های اولیه و پیشگیری جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد، یادآور شد: این اقدام برای نخستین بار در کشور توسط بیمه سلامت انجام شد.

وی با اشاره به اینکه باید از بیمه شدگان خود در مقابل بیماری مراقبت کنیم، بیان کرد: این اتفاق با سبک زندگی مناسب محقق خواهد شد.

ناصحی با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت جزو دو سازمان برتر کشور شناخته شده است، ابراز کرد: در عرصه فناوری اطلاعات نیز رتبه هشتم از بین بیش از 150 سازمان را کسب کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه باید این دستاوردها را حفظ کرده و به دنبال توسعه آن‌ها باشیم، اظهار داشت: همچنین اقداماتی را در مباحث رفاهی اجرایی کرده‌ایم و تلاش داریم فاصله میان مدیر و کارمند چشم‌گیر و زیاد نباشد.

پایان پیام/۷۸۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1584855

مهمترین اخبار ایران و جهان: