نیوز سیتی!
17 آذر 1402 - 17:42

انتقاد از تعطیلی جایگاه سی ان جی در نمازجمعه دیر

امام جمعه موقت دیر گفت: تعطیلی یکی از جایگاه های سی ان جی در شهر دیر بیش از اندازه طولانی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام سیدابراهیم سعیدی امام جمعه موقت دیر امروز در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه اوضاع غزه اسفناک است، اظهار داشت: بیداری های جهان در پی طوفان الاقصی محقق شده است که امیدواریم این جنگ منجر به پیروزی مقاومت فلسطین و حماس شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور کوبا، افزود: تفاهم نامه و توافقنامه های بین ایران و کوبا باید به مرحله اجرا و اقدام برسد چرا که برنامه های اقتصادی یکی از راه های مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی است. 

سعیدی خاطرنشان کرد: دشمن از طریق آمیختن فرهنگ انقلابی ما با چیزهایی که اخلاص و کارایی را از بین می برد و دیگری مانع تراشی بر سر تربیت انسان های کارآمد و متخصص برای انقلاب به جنگ انقلاب و نظام آمده است.

خطیب جمعه دیر درباره روز جهانی حقوق بشر، گفت: متاسفانه مستکبران عالم حقوق بشر را به شر تبدیل کرده اند که امیدواریم ناقضان حقوق بشر نابود و حقوق بشر واقعی در جهان پیاده شود.

سعیدی با بیان اینکه از ایجاد فضای دوقطبی سازی کاذب در انتخابات جلوگیری شود، ابراز کرد: مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت در انتخابات توسط این دوقطبی سازی ها نباید دچار صدمه شود.

وی با تقدیر از پایگاه دریایی انصارالحسین(ع) شهرستان دیر در دستگیری متخلفان صید ترال، عنوان کرد: صید ترال مشکل بزرگی برای صیادان و ذخایر دریایی ایجاد کرده است.

امام جمعه موقت دیر با اشاره به مشکلات شهرستان، اضافه کرد: تعطیلی یکی از این جایگاه های سی ان جی بیش از اندازه طولانی شده، بارها مطرح شده و باید پیگیری هایی انجام شده باشد ولی وقتی هنوز نتیجه نداده چه دردی از مردم دوا می کند؛ انتظار داریم فرماندار و مسوولین این مشکلات را از دوش مردم بردارند.

وی یادآور شد: با این وضعیت معیشتی، مردم صرفا بخواهند بنزین مصرف کنند دچار مشکل می شوند و یا اگر فقط یکی از این جایگاه ها فعال باشد عمر و وقت مردم تلف می شود.

سعیدی با اشاره به مشکلات کشاورزان، گفت: با توجه به رسیدن فصل برداشت محصولات کشاورزان، امیدوارم مسوولان با مجموعه های خصوصی همراهی کنند و بر وسایلی که باید این محصولات را انتقال دهند نظارت کنند که مردم بی خود دچار مشکل نشوند، خصوصا  مسئله کارگران مورد نیاز کشاورزان پیگیری و حل و فصل شود. 

وی با تاکید بر توجه به فرمایشات ائمه اطهار، بیان کرد: با کسب اطلاعات مورد نیاز و پاسخگویی به شبهات دینی از دین اسلام دفاع کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1598111

مهمترین اخبار ایران و جهان: