نیوز سیتی!
06 آبان 1402 - 11:45

پایان رقابت ۲۱ تیم در مسابقات فوتسال قهرمانی بسیج کشور به میزبانی مشهد

مدیر مرکز تربیت بدنی سپاه امام رضا علیه السلام از پایان رقابت ۲۱ تیم در مسابقات فوتسال قهرمانی بسیج کشور به میزبانی مشهد خبر داد و گفت: در این رویداد بزرگ ورزشی تیم البرز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم های قم و اردبیل به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

سرهنگ پاسدار عباس مشمول در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد، اظهارکرد: اختتامیه مسابقات فوتسال قهرمانی بسیج کشور رده امید در مشهد مقدس به میزبانی سپاه امام رضا علیه السلام در سالن ورزشی میثاق برگزار شد.

وی اظهارکرد: این رویدار بزرگ کشوری با رقابت ۲۱ تیم در قالب «مسابقات فوتسال قهرمانی بسیج کشور» رده سنی «امید» با عنوان یادواره ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی به میزبانی مشهد آغاز شد.

مدیر مرکز تربیت بدنی سپاه امام رضا علیه السلام تصریح کرد: پس از انجام ۴۰ بازی فشرده و جذاب، این رقابتهای به ایستگاه پایانی رسید و در نهایت دیدار رده بندی بین تیم های فوتسال گیلان و اردبیل برگزار که در پایان تیم اردبیل به مقام سوم دست یافت و سپس دیدار فینال این رقابت‌ها بین استان البرز و قم برگزار گردید که تیم قدرتمند استان البرز به مقام قهرمانی رسید.

گفتنی است مراسم اختتامیه با حضور معاون محترم هماهنگ کننده سپاه امام رضا علیه السلام، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان دکتر تاج فیروز و سایر مسئولان برگزار و در پایان مراسم اهداء حکم قهرمانی و مدال به تیم های برتر انجام گردید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1552755

مهمترین اخبار ایران و جهان: