نیوز سیتی!
11 آذر 1402 - 13:27

طرح «آوای آسمانی» در مدارس کردستان اجرا می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: طرح «آوای آسمانی» در مدارس غیردولتی و مدارس هیات امنایی کردستان در اجرا می‌شود.

هاشم ناظمی‌جلال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: بزرگترین رویداد قرآنی دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی و هیات‌امنایی با عنوان رویداد آوای آسمانی اجرا می‌‌شود.

وی با بیان اینکه هفته قرآن، عترت و نماز فرصت مناسب برای تبیین  و تبلیغ ابعاد مختلف ظرفیت‌های قرآنی در مدارس است، گفت: این هفته ظرفیت خوبی است تا همه دانش‌آموزان، فرهنگیان و والدین ضمن اطلاع از روند گسترش آموزه‌های قرآن، عترت و نماز، اقدامات مؤثری را با هدف نشر و تبلیغ آموزه‌های  قرآنی کلام وحی انجام دهند.

وی افزود: در این راستا، به منظور شکوفاسازی استعدادهای قرآنی و تشویق دانش‌آموزان برای گسترش فرهنگ تلاوت و قرائت قرآن کریم و نیز تجلیل و تقدیر از نخبگان قرآنی دانش‌آموز مدارس غیردولتی و هیأت امنایی استان، اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان در نظر دارد بزرگترین رویداد قرآنی را همزمان با مدارس غیردولتی و هیأت امنایی کشور تحت عنوان «آوای آسمانی» برگزار کند.

به گفته وی، این طرح همزمان با سراسر کشور فردا یکشنبه ۱۲ آذرماه جاری در یکی از مدارس غیردولتی  ناحیه ۲ سنندج با حضور مسوولین، معلمان، دانش‌آموزان و فعالان حوزه قرآن، عترت و نماز برگزار خواهد شد.

گفتنی است شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های قرآنی موجود در مدارس غیردولتی و هیأت امنایی  از اهداف اصلی این رویداد معنوی است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1591099

مهمترین اخبار ایران و جهان: