نیوز سیتی!
18 مهر 1402 - 18:11

چرخابی: امیدوارم تیم ملی در پست اسدی دچار مشکل نشود

پیشکسوت فوتبال اصفهان با اشاره به نحوه دعوت برخی بازیکنان به تیم ملی گفت: آقای گل فعلی لیگ برتر به تیم ملی دعوت نشد و اگر تیم ملی در مسابقات دچار مشکل شود، می‌توان به انتخاب‌های سرمربی انتقاد وارد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین چرخابی، پیشکسوت فوتبال اصفهان در رابطه با اعلام لیست تیم ملی اظهار داشت: بهتر است در فوتبال ما هر کسی کار خودش را انجام دهد، تمام تصمیم‌های یک تیم بر عهده سرمربی آن است؛ اگر طارمی هم به تیم ملی دعوت نشود نمی‌توان از قلعه‌نویی انتقاد کرد چرا که سرمربی استراتژی خاص خود را دارد.

وی افزود: اگر تیم ملی در مسابقات خود دچار مشکل شود، می‌توان به انتخاب‌های سرمربی انتقاد وارد کرد؛ برای مثال رضا اسدی از سپاهان با ۵ گل زده آقای گل فعلی لیگ برتر است اما به تیم ملی دعوت نشد.

چرخابی تصریح کرد: در اردوی قبلی نیز این بازیکن دعوت شد اما در اواسط اردو از تیم کنار گذاشته شد، دلیل آن کمک به سپاهان برای بازی با زنیت روسیه اعلام شد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان با بیان اینکه شاید قلعه‌نویی اعتقادی به سبک بازی برخی بازیکنان ندارد، خاطرنشان کرد: این تصمیم سرمربی تیم ملی تا زمانی قابل احترام است که با توجه به درخشش اسدی، تیم ملی در پست او با مشکل مواجه نشود.

 

وی ادامه داد: به نظر شخصی من، اسدی بازیکن بسیار خوبی است، قدرت سرزنی بالایی دارد و عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است.

چرخابی در رابطه با بازگشت سپاهان به لیگ برتر پس از ۲ ماه پرتنش خاطرنشان کرد: دیدار سپاهان مقابل نفت‌ آبادان به ۲ بخش تقسیم می‌شود، قبل و بعد از تعویض‌های ژوزه مورایس؛ نفت آبادان هیج حرفی برای گفتن نداشت و سپاهان یکی از بهترین بازی‌های فصل خود را انجام داد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان با بیان این که مورایس با توجه به اطمینان از کسب نتیجه به بازیکن‌های خود که کمتر فرصت بازی به دست آورده بود میدان داد، افزود: اگر این اتفاق رخ نمی‌داد یکی از سنگین‌ترین شکست‌های نفت آبادان در تاریخ لیگ برتر رقم می‌خورد.

وی با اشاره به شرایط دیگر تیم اصفهانی گفت: ذوب‌آهن روند فوتبال زیبایی را دنبال می‌کند و هجومی کار می‌کند اما در نیمه دوم دیدار با شمس‌آذر قزوین مانند یک بوکسور که به گوشه رینگ رفته باشد عمل کرد و به حریف اجازه پیشروی داد.

چرخابی در در رابطه با نتیجه‌گیری بهتر ذوب‌آهن در دیدارهای خارج از خانه گفت: دلیل این موضوع این است که ذوب‌آهن چه خوب و چه بد بازی کند طرفدار ندارد، البته زمانی که نتیجه نمی‌گیرد با واکنش منفی عده‌ای مواجه می‌شود اما زمانی که نتایج خوبی کسب می‌کند، آن‌طور که باید مورد حمایت هواداران قرار نمی‌گیرد.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1534199

مهمترین اخبار ایران و جهان: