نیوز سیتی!
26 آذر 1402 - 02:42

فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه میزبان پرواز مشهد به بغداد

محمد بیگ‌پور مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه اظهار کرد: پرواز مشهد به بغداد به علت نامساعد بودن شرایط جوی فرودگاه بغداد در فرودگاه اشرفی اصفهانی کرمانشاه نشست.

محمد بیگ‌پور روابط عمومی فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه اظهار کرد: صبح شنبه پرواز شرکت هواپیمایی تابان در مسیر مشهد مقدس به بغداد به علت نامساعد بودن شرایط جوی فرودگاه بغداد  در فرودگاه کرمانشاه به زمین نشست
وی افزود: پس از دو ساعت با توجه به مساعد شدن شرایط جوی شهر بغداد فرودگاه کرمانشاه در حدود ساعت ۱۱:۳۰ را به سمت فرودگاه بغداد ترک کرد.
روابط عمومی فرودگاه اشرفی اصفهانی تصریح کرد: فرودگاه کرمانشاه با توجه به نقش اثربخش خود به عنوان فرودگاه احتیاطی فرودگاه‌های بغداد و نجف می باشد.
به گزارش خبرگزاری فارس؛ فرودگاه اشرفی اصفهانی که روزگاری در هفته پروازهایی به مقاصد تهران، مشهد، کیش، شیراز و عسلویه مسافران را جابجا میکرد، اکنون با کمتر شدن پروازهایش به علت‌های متعدد کمبود در ناوگان هوایی، بهینه سازی و تعمیرات باندهای پرواز تنها ۲۰ درصد ظرفیت پروازی خود استفاده می‌کند.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1606999

مهمترین اخبار ایران و جهان: