نیوز سیتی!
19 آبان 1402 - 12:34

صنایع خاص و شیمیایی سمنان شناسنامه‌دار شدند

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: صنایع خاص و شیمیایی استان سمنان شناسنامه‌دار شدند و در راستای پدافند غیرعامل به آنها توجه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان صبح امروز در جلسه کمیته تخصصی پدافند غیرعامل اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان که در آن، معاونان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان و نمایندگان اتاق اصناف، نظام مهندسی معدن، شرکت شهرک‌های صنعتی، انجمن مدیران صنایع و تعدادی از واحدهای صنعتی عضو کمیته حضور داشتند، اظهار کرد: نام‌گذاری یک هفته با عنوان هفته پدافند غیرعامل، نشان‌دهنده اهمیت این موضوع و لزوم تعیین اهداف و سیاست‌گذاری‌های کلی و کلان در این حوزه است.

وی تصریح کرد: انتخاب سمنان را به‌عنوان استان برتر در حوزه پدافند غیرعامل تبریک میگویم و این نشان‌دهنده اقدامات خوب و مؤثر در استان است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: با توجه به تعدد و تراکم واحدهای صنعتی در استان و وجود واحدهای بزرگ و پرخطر، مبحث پدافند در حوزه صنعت بسیار مهم و امری ضروری است و باید توجه خاصی به این بخش شود.

احمدی بیان کرد: با تشکیل تیم‌های مدیریتی باید مباحث پدافندی در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان دنبال شود و واحدهای پرخطر رصد و پایش شوند و آسیب‌شناسی‌های لازم صورت گیرد.

وی اضافه کرد: صنایع خاص و صنایع شیمیایی استان سمنان شناسنامه‌دار شدند و در راستای پدافند غیرعامل، سیستم پایش و سامانه‌های برقی در واحدهای تولیدی تجهیز شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: موضوع راهبردی تداوم کارکرد و بازیابی زیرساخت‌ها در واحدهای صنعتی و معدنی تبیین و آگاه‌سازی شده است.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1567011

مهمترین اخبار ایران و جهان: