نیوز سیتی!
16 آذر 1402 - 15:05

حضور دانشجویان در مجموعه‌های دانش‌بنیان ارمغان بسیاری از تحولات است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار سیستان و بلوچستان در پیامی مشترک اعلام کرد: دانشجویان با ظرفیت‌های فکری سرشار، یاری‌رسان مردم و پرچمدار پیشرفت در استان پهناور و ثروتمند سیستان و بلوچستان هستند و حضور آنها در مجموعه‌های دانش‌بنیان ارمغان بسیاری از تحولات خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در متن پیام مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان آمده است:  ۱۶ آذر در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز دانشجو و سالروز شهادت دانشجویان مبارز و آزادی‌خواه شهیدان مهدی شریعت رضوی، مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچی است و که در راه مبارزه با استبداد، استکبار و دفاع از آرمان‌های آزادی و استقلال کشور عزیزمان جانشان را تقدیم کردند.

در متن این پیام آمده است: نامگذاری روز دانشجو در سالروز عروج این شهیدان بیانگر این است که دانشجویان کشور همواره باید پیشگامان حضورِ با بصیرت در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشند و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و با دانش و بینش خویش در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عملیاتی شدن این اهداف گام‌ بردارند.

این پیام می افزاید: بی‌شک دانشجویان با ظرفیت‌های فکری سرشار، یاری‌رسان مردم و پرچمدار پیشرفت در استان پهناور و ثروتمند سیستان و بلوچستان هستند و حضور آنها در مجموعه‌های دانش‌بنیان ارمغان بسیاری از تحولات خواهد بود.

در این پیام آمده است: اینجانبان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دانشجو علی الخصوص ۵۴ شهید دانشجوی خطه ولایت مدار استان سیستان و بلوچستان، روز دانشجو را که نماد مبارزه با استکبار جهانی است به دانشجویان و دانشگاهیان استان تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال توفیق خدمت، سربلندی و عزت شما جوانان را مسئلت داریم.

پایان پیام/3139


 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597055

مهمترین اخبار ایران و جهان: