نیوز سیتی!
03 آبان 1402 - 14:56

خدمات‌دهی بیمه سلامت به ۶۵ درصد جمعیت کهگیلویه

مدیر بیمه سلامت کهگیلویه گفت: بیمه سلامت به ۶۵ درصد جمعیت شهرستان خدمات ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، افروز مدیر بیمه سلامت این شهرستاندر جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع جمعیت شهرستان‌ بیش از ۱۱۹ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت شهرستان هستند که‌  برای‌ دسترسی به حداکثر  میزان  رضایتمندی  دریافت خدمات  در شهرستان  با ۲۴۱ موسسه غیر مستقل در قالب ۱۱۰ مؤسسه مستقل در راستای توسعه‌ خدمات بیمه‌ای با همشهریان همکاری می‌شود.

وی افزود: در هفته‌ بیمه سلامت که با شعار محوری بیمه سلامت همگانی  گامی به سوی تحقق عدالت‌  اجتماعی    نام گذاری شده است‌ و بنا به برنامه  هفتم‌ توسعه و فرمایشات مقام معظم رهبری که به سلامت و امنیت تاکید شده، اقدامات مهمی از جمله‌ حمایت از  زوجین نابارور و جوانی جمعیت در راستای فرزندآوری شکل گرفته است به طوری که تمامی زوجین نابارور که در آمار جمعیتی شبکه بهداشت‌  شهرستان‌ بوده شناسایی و تشکیل پرونده‌ داد شدند.

افروز گفت: به منظور تسهیل در ایجاد خدمات و تکریم ارباب رجوع  و جلوگیری از تردد فیزیکی پزشکان  فرآیند تمدید و انعقاد قرارداد غیرحضوری سامانه هوشمند راه‌اندازی شد که تمامی
 پزشکان و موسسات متقاضی بدون حضور فیزیکی اقدام به عقد قرارداد  می‌کنند.

مدیر بیمه سلامت شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: جهت حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج هم اکنون‌ ۱۰۷ بیماری تحت پوشش‌ بیمه سلامت بوده که برای ۱۸۵۰ نفر از همشهریان تشکیل پرونده دادیم و هزینه کلیه خدمات  درمانی آن‌ها بین ۹۰ تا ۱۰۰ درصد  پرداخت می‌شود.

افروز گفت: جهت رضایتمندی و هم‌چنین ارائه خدمات مطلوب‌ به بیمه ‌شدگان کلیه خدمات در موسسات و مطب پزشکان به صورت الکترونیکی  انجام می‌پذیرد.

وی افزود: برای دستیابی بیمه ‌شدگان به خدمات‌ سازمان‌ بیمه سلامت دهک‌های ۱ تا ۵ به صورت رایگان و برای دهک‌های ۶ تا ۹ تخفیف ویژه  داده شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1550211

مهمترین اخبار ایران و جهان: