نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 13:55

بسیج تلاش خود را برای محرومیت‌زدایی در استان کرمان گذاشته است

فرمانده بسیج امیرالمؤمنین(ع) کرمان گفت: بسیج تلاش خود را برای محرومیت‌زدایی در استان کرمان گذاشته و آبرسانی به مناطق فاقد آب آشامیدنی در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سرهنگ پاسدار محمدرضا محمدی‌زاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: دشمن در جنگ ترکیبی با استفاده از ابزار رسانه سعی در ایجاد ناآرامی و شبه‌افکنی و تغییر هویت جامعه اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه رسانه‌ها زینب‌گونه است و باید دلسوزانه واقعیت انقلاب اسلامی را برای جامعه تبیین کرد، گفت: دشمن شدیداً در جنگ روانی کار می‌کند و تمام توان خود را گذاشته تا با روایت غلط از انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی حکومت دینی را زیر سوال ببرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین(ع) سپاه ثارالله استان کرمان، با اشاره به اینکه امروز خبرنگاران یک رسالت سنگین برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان برعهده دارند، افزود: دشمن سعی می‌کند تا با ایجاد گسست بین مردم و همچنین گسست بین مردم و انقلاب و مقام معظم رهبری به اهداف شوم خود برسد.

وی با ابراز اینکه در محرم امسال دشمن سعی کرد تا مردم در عزاداری امام حسین (ع) شرکت نکنند، ادامه داد: اما مردم بصیر ما با حضور باشکوه و حماسی خود و ابراز ارادت به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دشمن را در این توطئه خود ناکام گذاشتند.

محمدی‌زاده با بیان اینکه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برای کشور راهگشا است و رهبر معظم انقلاب نقشه راه را در این بیانیه عنوان کردند، گفت: سازمان بسیج مستضعفین بیانیه گام دوم انقلاب را فرمان مقام معظم رهبری می‌داند و برای تحقق آن تمام تلاش خود را می‌گذارد.

وی با اشاره به اینکه بسیج در بحث محرومیت‌زدایی در کشور و استان تمام تلاش خود را گذاشته است، بیان کرد: در استان کرمان آبرسانی به مناطقی که آب آشامیدنی ندارند در اولویت قرار دارد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه یکی از مباحثی که امروز اهمیت دارد اشتغال‌زایی و افزایش تولید است، افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در این سال‌ها با انتخاب شعار سال بر این موضوع تاکید زیادی داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین(ع) سپاه ثارالله استان کرمان، ادامه داد: جوانی جمعیت و تحکیم بنیان خانواده از راهبردهای بسیج است تا در مقابل یکی دیگر از توطئه‌های دشمن بایستد.

انتهای پیام/511/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1439955

مهمترین اخبار ایران و جهان: