نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 15:50

سلبریتی‌های هنجارشکن از ممنوع‌الکاری خود مطلع خواهند شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ارائه توضیحاتی درباره بحث ممنوع الکاری هنرمندان بی حجاب، گفت: درباره بحث عفاف و حجاب دستورالعمل و آئین نامه های متعددی در بخش های مختلف اعم از معاونت هنری وحوزه سینمایی داریم.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس توضیحاتی درباره بحث ممنوع الکاری هنرمندان هنجارشکن مطرح کرد.

ممنوع الکاری هنرمندان بی حجاب

اسماعیلی صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت که هنرمندانی که حجاب و عفاف را رعایت نکردند ممنوع الکار شدند.

وی همچنین تاکید کرده بود که در حوزه حجاب و عفاف به وزارتخانه دستگاه‌های تابعه دستور داده به طور جدی وارد شوند.

به افراد ممنوع الکار اطلاع داده می شود

اسماعیلی در گفت وگو با فارس درباره ممنوع الکاری هنرمندان هنجارشکن گفت: درباره بحث عفاف و حجاب دستورالعمل و آئین نامه های متعددی در بخش های مختلف اعم از معاونت هنری وحوزه سینمایی داریم.

اسماعیلی تصریح کرد: در برنامه هفتم پیش بینی شده است که از این وضعیت غیر شفاف خارج شویم، یعنی چه؟ یعنی به افراد اطلاع داده می شود ممنوع الکار هستند یا خیر.

وی افزود: هیات‌هایی را پیش بینی کردیم که از فرد مورد نظر می خواهند در جلسه حضور پیدا کند و از وی لایحه و دفاعیه می‌گیرند؛ اگر مشکلی وجود داشت مساله به هیات تجدید نظر می‌رود و در آنجا بررسی می‌شود.

وزیر ارشاد گفت: این سازوکار پیش بینی شده است تا  علاوه بر شفافیت، حق همه افراد حفظ و قانون هم به خوبی اجرا شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1406011

مهمترین اخبار ایران و جهان: