نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 16:59

۱۰۰ سال از رقیبان آسیایی عقب هستیم/ آرزویم تیم ۷۰۰ میلیاردی است

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: مشکلات زیادی در چمن برگزاری بازی ها داریم و از کشورهای عربی همسایه ۱۰۰ سال عقب هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خطیبی در نشست خبری قبل از بازی پیکان و گل گهر سیرجان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: هفته قبل بازی خوبی انجام دادیم اما تمام شد. فردا با تیم گل‌گهری بازی داریم که در بازی اول پیروز شده است. آنها سرمربی با کیفیت، بازیکنان خوب و باشگاهی با امکانات ویژه دارند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران درباره تدابیر تاکتیکی خود افزود: تیم‌های من هجومی بازی می‌کنند. فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی داریم و می‌خواهیم هجومی بازی کنیم. تماشاگران از دیدن بازی پیکان لذت ببرند و هر تیمی که از موقعیت‌ها استفاده می‌کند برنده شود.

سرمربی تیم پیکان درباره ادامه فعالیت در نقل و انتقالات یادآور شد: فهرست ما سه جای خالی دارد و این هفته بازیکنان را جذب می‌کنیم. سه چهار بازیکن قبل از حضور من رفته بودند، برخی تیم‌ها پیشنهادهای کلان داشتند و از باشگاه رفتند اما با همکاری مدیریت باشگاه که بسیار همراه بود تیم را خیلی زود جمع کردیم. یکی دو بازیکن هم یکی دو روز قبل از مسابقات به ما ملحق شدند.

خطیبی درباره وضعیت چمن ورزشگاه‌های محل برگزاری بازی‌های لیگ برتر تصریح کرد: برای من زمین مسابقه و کیفیتش خیلی مهم است فوتبال ما از این نظر خیلی عقب است. قبلا فوتبال عرب‌ها را دستکم می‌گرفتیم اما اکنون آنها امکانات زیادی دارند و ما تا ۱۰۰ سال دیگر هم به آن نمی‌رسیم.

وی درباره حضورش در پیکان افزود: من همیشه در هر تیمی بودم شرایط تیم خوب نبوده است. آرزویم این است که روزی یک تیم ۵۰۰- ۶۰۰ یا ۷۰۰ میلیاردی هم به من بدهند. زمانی که من سرمربی آلومینیوم اراک بودم ۳۵ میلیارد هزینه کرد. دو سال آن بازیکنان بازی کردند برای این تیم بعد از ما مربیان دیگر که آمدند بهترین خریدها انجام شد. البته پیکان فلسفه‌اش فرق دارد و همیشه به دنبال جوان‌گرایی بوده است و من هم در این باشگاه راحت تر کار می‌کنم. معرفی بازیکنان جوان به فوتبال ایران از جام‌ها برایم ارزشمندتر است. در بازی اول ما بازیکنان ۱۷ و ۱۹ ساله بازی کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1442155

مهمترین اخبار ایران و جهان: