نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 00:36

احداث و تعمیر ۴۰ مدرسه و خانه در خوزستان

بهبهان- مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج بهبهان از احداث و تعمیر ۴۰ خانه و مدرسه و همچنین اعطای بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال وام اشتغالزایی توسط جهادگران این شهرستان در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید امینیان پور شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: تعمیر ۱۵ باب منزل محرومان و ساخت پنج باب منزل برای مددجویان کمیته امداد، تعمیرات بیش از ۲۰ مدرسه، ایزوگام پنج باب منزل محرومان، تعمیرات و سرویس وسایل سرمایشی و اعزام بیش از ۳۰ گروه جهادی به مناطق محروم از ابتدای امسال صورت گرفت.

وی با اشاره به کمک‌های مومنانه و خدمت رسانی برای محرومیت زدایی توسط نیروهای جهادی بسیج سازندگی بهبهان گفت: پخت غذا گرم بیش از ۸۰ هزار پرس، اهدای ۲۰ سری جهیزیه، تهیه کولر و یخچال برای ۱۰ خانوار، تهیه ۳۰۰ بسته لوازم مدرسه، توزیع بسته‌های غذایی و گوشت بیش از ۴۰۰۰ بسته، نان صلواتی بیش از ۶۰۰۰ قرص نان و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مناسبت‌های مختلف انجام شد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج بهبهان با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال جوانان از برپایی کلاس‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در پایگاه‌ها و حوزه‌ها و ارائه مدرک جهت اشتغال‌زایی خبر داد و بیان کرد: بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به کارآفرینان و افرادی که آموزش‌ها را گذراندند، پرداخت شد.

وی از دیگر اقدامات جهادگران بسیج سازندگی بهبهان در راستای خدمت بی منت و برداشتن غبار محرومیت خبر داد و اظهار کرد: برپایی اردوی تخصصی و اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم ۶ مرتبه، واکسیناسیون دام و طیور بیش از ۵۰۰۰ دام، آبرسانی به بیش از ۱۵ روستا در حال انجام است و خاموش کردن آتش سوزی در سطح بیابان با همکاری منابع طبیعی صورت گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1433011

مهمترین اخبار ایران و جهان: