نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 13:49

شهدا روحی تازه به سنگر امنیت اجتماعی بخشیدند

فرمانده انتظامی مازندران گفت: بی‌تردید شهادت افتخار آمیز مدافعان نظم و امنیت استان سیستان و بلوچستان در حادثه تروریستی محور خاش به تفتان به خادمان مردم انقلابی ایران  در سنگر نظم و امنیت اجتماعی جامعه اسلامی روحی تازه بخشیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سردار حسن مفخمی فرمانده انتظامی مازندران در پیامی شهادت ستوان‌دوم رضا شیخی  از مدافعان نظم و امنیت استان سیستان و بلوچستان در حادثه تروریستی محور خاش به تفتان را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

((وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ))

شکوه، عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها و فداکاری های جوانانی است که در دامان انقلاب و در مکتب امام حسین(ع) و ائمه اطهار(ع) پرورش یافتند و شهادت را پلی در راه رسیدن به معبود دانستند.

شهدا  ثبات و استمرار خط سرخ امام حسین (ع) را با خون خود تضمین کرده و با عبور از این گذرگاه درخشان مشتاقانه به لقای معبود و معشوق خویش شتافتند و برای همیشه جاویدان باقی ماندند.

شهادت همواره تقویت کننده عزم استوار نیروهای انقلابی و الهام بخش هویت ملی ما بوده است و  بی تردید شهادت افتخار آمیز این شهدای والا مقام به خادمان مردم انقلابی ایران در سنگر نظم و امنیت اجتماعی جامعه اسلامی روحی تازه بخشید و همرزمان وفادارش را نیز در ادامه راه غرورآفرین آنان و تحقق اهداف عالی شان مصمم‌تر خواهد ساخت.

اینجانب ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدا بالاخص شهدای والا مقام انتظامی، شهادت فرزندان برومند این ملت ، شهیدان مهدی الله‌پور، محمدرضا اسماعیلی، رضا شیخی و حسن وحیدی را به ساحت امام زمان (عج)، مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مردم ولایت‌مدار، خصوصا خانواده معظم شهید والامقام «رضا شیخی»  تبریک و تسلیت عرض کرده، از خداوند سبحان صبر و اجر برای بازماندگان و علو درجات و همنشینی با اولیاءالله و ائمه طاهرین برای ایشان مسئلت دارم.

گفتنی است؛ در حمله مسلحانه گروهک تروریستی که ظهر روز گذشته در مسیر خاش به تفتان استان سیستان و بلوچستان، شهید رضا شیخی به همراه ۳ نفر دیگر از همرزمانش شهیدان (مهدی الله پور، محمد رضا اسماعیلی، و حسن وحیدی ) به شهادت رسید.

مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر شهید در روز سه‌شنبه سوم مرداد ساعت۲۰:۳۰ در حرم شهدای گمنام شهرستان نکا و تشییع آن شهید در ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه از مقابل سپاه شهرستان نکا تا گلزار شهدا برگزار می‌شود.

ستوان‌دوم شهید رضا شیخی متاهل و دارای یک فرزند ۵ ماهه است که در دوران کودکی پدر خود را از دست داد و در دامن پرمهر مادر پرورش یافت و در فراجا مشغول به خدمت شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1397699

مهمترین اخبار ایران و جهان: