نیوز سیتی!
06 مهر 1402 - 14:56

۷۰پروژه نیمه‌تمام کرمانشاه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار کرمانشاه گفت: تا پایان سال‌جاری با یک نگاه مردمی و جهادی، ۷۰ طرح و پروژه نیمه تمام و معطل مانده از سال‌های گذشته در استان تکمیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز در جشن مردمی هفته وحدت که در مسجد رسول‌الله(ص) شهرستان پاوه برگزار شد، اظهار کرد: در آیات متعددی از قرآن کریم، خداوند به تفصیل نکاتی را درباره وجود نازنین پیامبر اکرم(ص) بیان کرده است.

وی ادامه داد: اما به عنوان مسلمان نباید تنها، به خواندن و شنیدن این آیات درباره پیامبر اکتفا کنیم، بلکه باید اعمال و رفتار ایشان را الگو قرار دهیم؛ درباره شخصیت والای پیامبر بخوانیم تا بشناسیم و به دنبال آن به عنوان یک مومن، تبعیت کنیم. نزدیکی شباهت رفتاری به پیامبر(ص) راهگشایی برای سعادت فردی، خانوادگی و اجتماعی مسلمانان است.

استاندار کرمانشاه در ادامه به عنوان خدمتگزار مردم نگاهی به اقدامات انجام شده در استان داشت و گفت: تا پایان سال‌جاری با یک نگاه مردمی و جهادی، ۷۰ طرح و پروژه نیمه‌تمام و معطل مانده از سال‌های گذشته در استان تکمیل خواهد شد.

وی از وعده پیگیری دغدغه مهم مردم غرب استان سخن گفت و افزود: مبحث کوله‌بری یکی از دغدغه‌های مردم غرب استان است که اخیرا مصوبات خوبی در مجلس برای این منظور داشته‌ایم که در کنار دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌ها؛ مقدمات یک طراحی خوب و قابل اجرا برای کوله‌بران در حال شکل‌گیری است.

پایان پیام/پ

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1518799

مهمترین اخبار ایران و جهان: