نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 10:54

استقلال دنبال رهایی از قعر جدول/ تراکتور نمی‌خواهد به عقب برگردد

دیدار معوقه هفته سوم لیگ برتر بین استقلال خوزستان و تراکتور تبریز با نیاز مبرم دوتیم به سه امتیاز آن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار معوقه هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران بین تیم‌های استقلال خوزستان و تراکتور تبریز از ساعت ۲۱:۳۰ امروز شنبه برگزار می‌شود.

استقلال خوزستان پس از شکست در دو دیدار اخیر مقابل استقلال و آلومینیوم اراک برای بهبود جایگاه خود باید دنبال سه امتیاز این دیدار خانگی باشد.

شاگردان سیروس پورموسوی در غیاب سرمربی خود که به دلیل محرومیت نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند باید جسارت بیشتری مقابل تراکتور داشته باشند. آنها که تنها یک امتیاز به لطف تساوی هفته نخست مقابل شمس آذر داشته اند برای رهایی از بین تیم‌های انتهای جدول اندیشه‌ای جز پیروزی با بازیکنانی نظیر عقیل کعبی، محمد طیبی، محمود مطلق زاده، رضا دهقانی و… ندارند.

از سوی دیگر کاروان تراکتور تبریز که صبح امروز راهی خوزستان می‌شود تا شب مقابل استقلال بازی کند توانست هفته گذشته با پیروزی یک بر صفر مقابل مس رفسنجان از شرایط نامطلوب فاصله گرفته و اعتماد به نفس خود را بار دیگر پیدا کند. آنها که خریدهای مطرحی در نقل و انتقالات تابستانی داشتند با تغییر کلی ساختار تیمی در دو بازی ابتدایی مقابل سپاهان و پرسپولیس تن به شکست داده و سپس با باخت مقابل شارجه امارات سهمیه حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادند تا شرایط خوبی نداشته باشند. با این حال خمز همچنان محبوب هواداران تراکتور ماند تا پس از تنها یک برد در فصل جاری مورد تشویق هواداران پس از دیدار با مس رفسنجان قرار بگیرد.

سرمربی اسپانیایی سرخپوشان تبریزی در پاسخ به اظهار لطف هواداران تبریزی از آنها خواست تا بازیکنانش را تشویق کنند تا فشار روحی از آنها کاسته شود. حالا شجاع خلیل زاده، حسین پورحمیدی، امیرحسین حسین زاده، آلوارو خیمنز، عارف آغاسی و عارف رستمی و… با آرامش بیشتری راهی اهواز می‌شوند تا نشان دهند موتور تراکتور دیرتر از سایر مدعیان قهرمانی استارت خورده است اما قرار نیست فعلا خاموش شود.

محمد نادری بازیکن ملی پوش تراکتور تبریز به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور ندارد تا سعید کریم آذر بار دیگر شانس حضور در ترکیب را داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1480855

مهمترین اخبار ایران و جهان: