نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 15:33

اجرای عملیات اصلاح شبکه در ۲۵ روستای خدابنده

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در حال حاضر عملیات اصلاح شبکه در ۲۵ روستای شهرستان خدابنده در دست اجرا قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزءقاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اصلاح ۹ کیلومتر شبکه توزیع آب روستای «باش‌قشلاق» در شهرستان خدابنده اظهار داشت:

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار داشت: عملیات اصلاح شبکه توزیع آب روستای «باش‌قشلاق» در بخش گرماب این شهرستان با مشارکت اهالی این روستا انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان داشت: این عملیات با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال و با هدف کاهش هدر رفت آب، حوادث و اتفاقات آب و همچنین آبرسانی پایدار به مشترکین اجرا شد.

وی افزود: علاوه بر این، عملیات استانداردسازی تمامی انشعابات این روستا شامل ۱۱۱ فقره انشعاب نیز در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشترکان باش‌قشلاق انجام شد.

جزءقاسمی با بیان اینکه این عملیات با اعتباری معادل ۴ میلیارد ریال اجرا شد، گفت: این روستا جزء روستاهای مجتمع آبرسانی باش‌قشلاق در شهرستان خدابنده است که شامل ۱۵ روستای این شهرستان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان یادآور شد: در حال حاضر عملیات اصلاح شبکه در ۲۵ روستای شهرستان خدابنده در دست اجرا قرار دارد.

گفتنی است: روستای باشقشلاق در بخش گرماب شهرستان خدابنده قرار داشته و ۴۸۰نفر جمعیت در این روستا زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار دارند.

روستا باش‌قشلاق در شهرستان خدابنده، تا مرکز این شهرستان ۴۵ کیلومتر و تا مرکز استان زنجان ۱۱۵ کیلومتر فاصله دارد.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1469855

مهمترین اخبار ایران و جهان: