نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 20:33

رژیم صهیونیستی خودروهای فلسطینیان را در سلوان مصادره کرد

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خودروهای فلسطینیان ساکن شهرک سلوان واقع در جنوب مسجدالاقصی در قدس اشغالی را مصادره کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، رژیم صهیونیستی سیاست بازداشت، مصادره و تخریب اموال فلسطینیان ساکن کرانه باختری را ادامه می‌دهد.

مصادره خودروهای فلسطینیان در قدس اشغالی و منطقه «مسافر یطا»

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی چندین دستگاه خودرو متعلق به فلسطینیان را در شهرک سلوان واقع در جنوب مسجدالاقصی در قدس اشغالی مصادره کردند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی چندین دستگاه خودرو متعلق به فلسطینیان را در محله عین اللوزه مصادره کردند. بنا بر گزارش‌های واصله، نظامیان صهیونیست، خودروهای مصادره‌شده را به محلی نامعلوم منتقل کرده‌اند.

علاوه براین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ۱۰ خودرو متعلق به فلسطینیان را در منطقه مسافر یطا واقع در جنوب الخلیل مصادره کردند. یک گروه فلسطینی به همراه برخی خبرنگاران قصد داشتند با برگزاری یک پیمایش خودرویی در منطقه مسافر یطا روستای توانی و دیگر روستاهای فلسطینی را که در معرض تخریب از سوی رژیم صهیونیستی قرار دارند بررسی کنند.

در جریان مصادره این خودروها نظامیان صهیونیست به فلسطینیان حمله کردند و یک کودک فلسطینی را زخمی نمودند.

یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه «قراوه بنی حسان» در کرانه باختری

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه به شهرک قراوه بنی حسان در غرب سلفیت یورش بردند و تلاش کردند برخی اموال فلسطینیان را در یک خانه درحال ساخت واقع در منطقه «المرحرح» مصادره کنند.

صدور اخطاریه تخریب چاه‌های فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی چندین اخطاریه تخریب چاه‌های متعلق به فلسطینیان در شهرک «رنتیس» واقع در کرانه باختری را به فلسطینیان تحویل دادند.

بازداشت یک فلسطینی اهل قدس از سوی نظامیان صهیونیست

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی یک شهروند فلسطینی اهل قدس که در شهرک العیساویه قدس اشغالی سکونت دارد را بازداشت کردند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست محمد عبد درویش، شهروند فلسطینی را پس از یورش به خانه وی و تخریب اثاثیه آن بازداشت کردند.

بر اساس گزارش‌های واصله، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی این شهروند فلسطینی را به محلی نامعلوم منتقل کرده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1473955

مهمترین اخبار ایران و جهان: