نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 15:39

9 دی‌، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه روز ۹ دی روز بصیرت است، گفت: این روز میثاق امت با ولایت است که مردم به برکت انقلاب اسلامی با بصیرت و عمل به آیات قرآن روز ۹ دی را خلق کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه ۹ دی ماه روز بصیرت است، گفت: این روز میثاق امت با ولایت است که مردم به برکت انقلاب اسلامی با بصیرت و عمل به آیات قرآن روز  ۹ دی را خلق کردند.

امام جمعه شهرکرد افزود: در این روزها مردم با تشییع شهدا و استخوان‌های مبارک و معجزه دهنده غوغا به پا کردند که هنوز عکس‌های آن دست به دست می‌شود اما دشمن می‌خواهد این حال و هوا را از ما بگیرد .

وی عنوان کرد: متولیان دانشگاه و امور فرهنگی نباید اجازه این کار را دهند و این تحول را باید از دانشگاه‌ها آغاز کنند.

نکونام در ادامه به شهادت سردار دل‌ها اشاره و با بیان اینکه راه شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب معرفی شده است، اضافه کرد: ایمان قوی، معرفت دینی، محبت، باور، صلابت و شجاعت، دشمن‌شناسی، اعتماد به پیروزی، جهاد متخصصانه، اخلاص، امید، توکل، تلاش برای عاقبت‌بخیری و ثبات قدم و استقامت در مکتب شهید سلیمانی نمود داشت.

وی در پایان گفت: اگر پرچم حق را برای خدا بلند کردید و قصد پیروزی و موفقیت دارید در خفا و آشکار با دشمن قرار مگذارید هرچند برخی از مسئولان در خفا با دشمن نشستند تا به اهداف خود برسند و پای آمریکا را به کشور باز کنند اما به موفقیت نرسیدند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 943999

مهمترین اخبار ایران و جهان: