نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 16:21

دشمنان خیال کردند با شهادت حاج قاسم موانع آن‌ها برداشته می‌شود

امام‌جمعه اردستان گفت:دشمنان خیال می‌کردند که با شهادت سردار سلیمانی همه موانع پیش روی آن‌ها برداشته می‌شود اما نمی‌دانستند که این تازه آغاز کار است و تشییع این شهید در کاظمین و کربلا آغاز شد و در سراسر ایران ‌هم ادامه داشت و میلیون‌ها انسان نشان دادند که یاد حاج قاسم از دل‌ها نرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری امام‌جمعه اردستان، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردستان، اظهار داشت: در ماه دی نیز همچون بهمن اتفاقات و رویدادهای مهمی را در کشور داریم که در دی‌ماه به‌عنوان دهه بصیرت نام‌گذاری شده و از نهم تا نوزدهم دی ادامه دارد و فلسفه نام‌گذاری آن‌هم به سال ۸۸ برمی‌گردد.

وی افزود: در سال ۸۸ فتنه گران داخلی و خارجی فتنه‌ای ایجاد کرده و چندین ماه کشور در آشوب بود که قصد داشتند پایه‌های نظام را سست کرده و نابود کنند اما در روز نهم دی حماسه حضور توسط مردم آگاه و با بصیرت خلق شد.

دهشیری بابیان اینکه اگر دشمن‌شناسی و حضور مردم در سال ۸۸ صورت نمی‌گرفت، سرنوشت انقلاب معلوم نبود، تأکید کرد: ضروری است که روز نهم دی را گرامی بداریم و شعار امسال این روز هم «حمایت مردمی و مبارزه با جنگ ترکیبی» عنوان‌شده است.

امام جمعه اردستان با اشاره به سیزدهم دی‌ماه سال ۹۸ و شهادت سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار بنا بر نقل خودش طی چهل سال با چفیه و پوتین به دنبال شهادت بوده و سرانجام به دست شقی‌ترین افراد و ترامپ ملعون به شهادت رسید.

وی ادامه داد: دشمنان خیال می‌کردند که با شهادت سردار سلیمانی همه موانع پیش روی آن‌ها برداشته می‌شود اما نمی‌دانستند که این تازه آغاز کار است و تشییع این شهید در کاظمین و کربلا آغاز شد و در سراسر ایران ‌هم ادامه داشت و میلیون‌ها انسان نشان دادند که یاد حاج قاسم از دل‌ها نرفته است.

دهشیری ضمن اشاره به تفحص حدود ۴۰۰ شهید در کشور، بیان کرد: پیکر این شهدا بعد از تفحص آماده تشییع شده و سرانجام تمام شهرهای کشور را معطر به عطر خودکرده و در شهرستان اردستان ‌هم حضور یافتند و ما افتخار میزبانی شهدا را پیدا کردیم.

پایان پیام/۶۳۰۲۵/آ/

منبع: فارس
شناسه خبر: 944111

مهمترین اخبار ایران و جهان: