نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 14:00

خدمت‌رسانی به زائران حسینی منطبق با میزان تردد آنان خواهد بود

آبادان- رئیس اورژانس کشور از آماده‌باش همه امکانات اورژانس برای ارائه خدمات به زوار حسینی خبر داد و گفت: خدمت‌رسانی به زائران حسینی منطبق با میزان تردد آنان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعادفر پیش از ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: هر ۶ مرزی که محل تردد زائران اربعین حسینی است مورد بازدید قرار گرفتند تا چالش‌های سال گذشته رفع شود.

وی با اعلام اینکه زیرساخت‌های مرز شلمچه نسبت به چذابه وضعیت بهتری دارند، افزود: برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی سال گذشته بیمارستانی را در نقطه صفر مرزی شلمچه راه اندازی و از آن استفاده کردیم.

میعادفر ادامه داد: در مرز چذابه نیز طرح سه طبقه‌ای مرکز درمانی و بهداشتی را آغاز کردیم که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده حداقل ۲ طبقه از این بیمارستان را برای اربعین امسال آماده می‌کنیم تا با توجه به گرمای هوا خدمات بهداشتی و درمانی را در یک محیط بسته ارائه دهیم و زائرانی که به این مرکز مراجعه کنند دچار مشکل نشوند.

وی یادآوری اینکه امسال با گرما و شرجی رو به رو هستیم و احتمال گرما زدگی زائران وجود دارد، عنوان کرد: احداث اتاق‌های سرد بخصوص در خوزستان از راهکارهای سازمان اورژانس برای درمان گرمازدگی است.

رئیس اورژانس کشور اضافه کرد: علاوه بر استقرار بیمارستان‌های صحرایی و مراکز ثابت استفاده از اتوبوس آمبولانس و درمانگاه‌های سیار از دیگر خدمات سازمان اورژانس کشور برای زائران اربعینی خواهد بود.

وی تاکید کرد: همه مرکز فوریت‌های استان‌های کشور با استفاده از نیروهای تخصصی، بهداشتی و اورژانسی با امکانات خود در مرزهای ۶ گانه حضور می‌یابند. خدمت‌رسانی به زائران منطبق با میزان تردد آنان خواهد بود ولی هر جا نیاز فوری در هریک از مرزها وجود داشت، عوامل اورژانس به سرعت وارد عمل می‌شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1292655

مهمترین اخبار ایران و جهان: