نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 20:08

۴۲ درصد تسهیلات اشتغال زایی استان سمنان پرداخت شد

سمنان- استاندار سمنان گفت: ۴۲ درصد اعتبار تسهیلات تخصیصی دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱، به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ تسهیلات اشتغال استان سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: ۴۲ درصد اعتبار تسهیلات تخصیصی دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱، به متقاضیان پرداخت شده است.

وی افزود: بالغ بر یک هزار و ۲۲۱ میلیارد تومان اعتبار در حوزه تسهیلات جز تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به استان ابلاغ که از این میزان بالغ بر ۷۷۵ میلیارد تومان اعتبار توسط بانک‌های عامل استان به دستگاه‌های اجرایی اختصاص یافت.

استاندار سمنان گفت: با اقدامات صورت گرفته، ۴۲.۲ درصد اعتبار تخصیصی تسهیلات تبصره ۱۶ به میزان ۳۲۷ میلیارد تومان توسط دستگاه‌های اجرایی متولی امر به متقاضیان در حوزه‌های مختلف، پرداخت شده است.

هاشمی با بیان اینکه ۱۸ بانک عامل در استان وظیفه پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ به طرح‌های ارسالی از سوی دستگاه‌های اجرای متولی امر را برعهده دارند، ابراز کرد: دستگاه‌های اجرایی متولی امر در استان در خصوص پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و در راستای جذب حداکثری و پرداخت آن به جامعه هدف، با جدیت پیگیر باشند.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی به جامعه هدف دستگاه‌های اجرایی متولی امر در خصوص پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ به صورت ویژه انجام گیرد، تاکید کرد: تسهیلات تبصره ۱۶ باید با اولویت مناطق روستایی و به منظور جلوگیری از مهاجرت و تولید ثروت در سطح روستاها، تخصیص و پرداخت شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1308899

مهمترین اخبار ایران و جهان: