نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 13:58

رفع مشکلات مردم در حوزه امنیت، مهم‌ترین اولویت انتظامی اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم در حوزه امنیت را از مهم‌ترین اولویت‌های فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار حمید علینقیان‌پور فرمانده انتظامی استان اصفهان در حاشیه حضور در سامانه ۱۹۷ بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: مردم بزرگ ایران و به ویژه هم استانی‌ها و شهروندان شریف و شهیدپرور شهر اصفهان حق بزرگی بر گردن ما دارند و در انتظامی استان خود را خادم آنان می‌دانم و از هیچ تلاش و کوششی در خدمتگزاری به این مردم که همیشه سختی‌ها و مشقت‌ها را تحمل کرده و در تمام حوادث و بحران‌ها پشت نظام و انقلاب بودند، دریغ نخواهیم کرد.

 وی رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم در حوزه امنیت را از مهم‌ترین اولویت‌های فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد و افزود: در همین راستا تمام توان و ظرفیت خود را بسیج کرده‌ایم تا در اسرع وقت به مطالبات به حق مردم پاسخگو باشیم و بتوانیم رضایت آنان را کسب کنیم.

 

علینقیان‌پور با بیان اینکه سامانه ۱۹۷ بهترین راه برای ارتباط بی واسطه مردم با مسؤولان عالی رتبه پلیس کشور است، گفت: از شهروندان می‌خواهیم که از طریق ارتباط تلفنی و حضوری با سامانه ۱۹۷ نظرات، پیشنهادات و انتقادات در حوزه نظم و امنیت استان و عملکرد کارکنان پلیس را به ما منتقل کنند تا بتوانیم با مشارکت مردم در زمینه بهبود و ارتقای سطح کیفیت امنیت استان فعالیت کرده و الگویی بسیار خوب از مشارکت بالای مردم در حوزه انتظامی را ارائه کنیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان یکی از استان‌های گردشگرپذیر است که در فصول مختلف سال از اقصی نقاط مختلف کشور و حتی سایر نقاط جهان پذیرای گردشگران است، تصریح کرد: آن چیزی که در طول این سال ها باعث شده تا خیل عظیمی از مردم کشور و جهان به این استان سرازیر شوند، وجود امنیت مطلوب و فضای امن و آرام این استان بوده که البته این امنیت هم نتیجه مشارکت مردم استان با خادمان خود در پلیس بوده است.

 وی خاطرنشان کرد: ضمن قدردانی از این همکاری و همراهی مردم، می‌خواهم به این رویه خود را ادامه دهند و از طریق ارتباط تلفنی با سامانه‌های ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیس، ۱۹۷ بازرسی، ۰۹۶۳۸۰ مرکز فوریت های سایبری، ۲۱۸۲۵۴۴۶ مرکز پیام پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همچنین ارتباط حضوری با کلانتری‌ها و پاسگاه‌های محله خود و پلیس‌های تخصصی ما را در برقراری هرچه بهتر نظم و امنیت استان یاری دهند.   

 

 به گزارش فارس، فرمانده انتظامی استان اصفهان صبح امروز با حضور در دفتر سامانه ۱۹۷ بازرسی این فرماندهی به صورت تلفنی و چهره به چهره با اقشار مختلف گفت‌وگو و به معاونان خود دستور داد در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون فوت وقت به مشکلات و درخواست‌های مردم در حوزه امنیت  رسیدگی شود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1310899

مهمترین اخبار ایران و جهان: