نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 16:36

تکمیل و افتتاح پروژه پل خمام رود بخش سنگر در هفته دولت

سنگر- سرپرست فرمانداری رشت از تکمیل و افتتاح پروژه پل خمام رود بخش سنگر در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری امروز دوشنبه در بازدید دوره‌ای خود از سطح بخش‌ها با حضور در روستای ویشکاننک بخش سنگر، با تاکید بر بررسی جدی مشکلات و مسائل در سطح روستاها، اظهار کرد: حل مشکلات کشاورزان و روستاییان سطح شهرستان در اولویت مجموعه فرمانداری رشت قرار دارد.

وی با تاکید بر لزوم پای کار بودن مسئولان تا پایان فصل زراعی افزود: رفع مشکلات کشاورزان و شالیکاران و تسهیل بخشی امورات کشاورزی مورد تاکید مسئولان است.

سرپرست فرمانداری رشت از لایروبی ۳۰۰ کیلومتر انهار در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: بر اساس این آمار نسبت به مدت سال گذشته رشد ۵۰ درصدی داشته‌ایم.

عاشوری با بیان اینکه تمامی چاه‌ها و ایستگاه‌های پمپاژ شهرستان رشت در مدار قرار دارند، گفت: کشاورزان دغدغه‌ای در حوزه تأمین آب کشاورزی نداشته باشند.

تکمیل و افتتاح پروژه پل خمام رود بخش سنگر در هفته دولت

وی همچنین در بازدید از راه روستایی ویشکاننک افزود: بخش باقیمانده روکش آسفالت این روستا که زیر سازی لازم توسط دهیاری انجام گرفته به اندازه ۶۰۰ متر توسط بنیاد مسکن تکمیل شود.

سرپرست فرمانداری رشت در بازدید از پل خمام رود سنگر ضمن تاکید بر نگاه ویژه دولت سیزدهم به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بیان کرد: اقدامات در خصوص این پروژه در ابتدای دولت سیزدهم انجام گرفته و تا امروز با هزینه کردی بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان به پیشرفت ۹۰ درصدی رسیده‌ایم.

عاشوری از تکمیل و افتتاح پروژه پل خمام رود سنگر در هفته دولت خبر داد و اضافه کرد: مانع برداری از مسیر اجرای پروژه نسبت به تسریع در تکمیل آن اقدام شود.

گفتنی است که بازدید از مزرعه گردشگری تمشک واقع در روستای امشه بخش سنگر که دومین مزرعه تمشک از جهت وسعت و میزان تولید در سطح استان می‌باشد از دیگر برنامه‌های حضور سرپرست فرمانداری در بخش سنگر بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1280755

مهمترین اخبار ایران و جهان: