نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 17:11

افزایش ۳۰ درصدی مشارکت ها در طرح نذر قربانی سلامتی امام زمان(عج)

قم- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) از پیش بینی افزایش ۳۰ درصدی مشارکت ها در طرح نذر قربانی سلامتی امام زمان(عج) در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر حبیب الله آسوده، ظهر پنجشنبه در همایش نذر قربانی برای سلامتی و فرج امام زمان (عج) که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد اظهار داشت از جمله رسالت‌های کمیته امداد اتصال خیرین به نیازمندان است تا از این طریق از محرومان جامعه دستگیری و در راستای توانمندسازی آنان گام‌های بزرگی برداشته شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نذر قربانی به نیت سلامتی و فرج امام زمان (ع) مسئولان مسجد مقدس جمکران، مدیران کمیته امداد در استان‌ها و همچنین مسئولان رسانه ملی و اهالی رسانه تلاش‌های خوبی انجام دادند تا این فرهنگ قربانی آن هم با نیت بسیار ارزشمند نذر سلامتی حضرت حجت (عج) در جامعه نهادینه شود.

آسوده، بیان داشت: گوشت‌های قربانی شده در این طرح در عید قربان پس از بسته بندی و رعایت اصول بهداشتی طی ده روز آینده و تا عید سعید غدیر خم به دست نیازمندان می‌رسد که مراکز نیکوکاری در سراسر کشور در توزیع گوشت‌های قربانی، کمیته امداد را یاری می‌دهند.

وی عنوان داشت: امیدواریم در سال جاری شاهد افزایش میزان قربانی‌های صورت گرفته نسبت به میزان ۷۰ هزار رأس دام هدف گذاری شده در سراسر کشور باشیم‌.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با استقبال خوبی که از سوی مؤمنین و خیرین در طرح نذر قربانی برای سلامتی و فرج امام زمان (عج) در سراسر کشور صورت گرفته است نسبت به سال گذشته هم در بخش ذبح دام و هم اهدا کمک‌های نقدی رشد ۳۰ درصدی را خواهیم داشت.

آسوده، ابراز داشت: طرح خیرات نان به نیت امام زمان (عج) نیز از سوی یکی از مراکز خیریه دنبال شد که در این طرح هر خیری علاقمند بود کمک‌های خود را با نان به دست نیازمندان برساند می‌تواند از این طریق اقدام کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) ابراز داشت: از جمله رسالت‌های کمیته امداد راهبری خیر و احسان در جامعه است که در این راستا تلاش می‌شود از تمامی ظرفیت‌های مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه، مساجد گ، هیئت‌های مذهبی، دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان استفاده شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1317999

مهمترین اخبار ایران و جهان: