نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 11:45

تشکیل مجمع مشورتی مداحان نوجوان در اصفهان ضروری است

اصفهان - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: تشکیل مجمع مشورتی مداحان نوجوان در اصفهان ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی فوقی صبح دوشنبه در نشست صمیمی با جمعی از مداحان و ستایشگران نوجوان ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جواد (ع) به نقش انقلاب اسلامی در احیا و اقتدار نظام اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: باید قدر انقلاب اسلامی که با خون سرخ هزاران شهید به دست آمده و اکنون در اوج عزّت و اقتدار هست را بدانیم و از آن به نفع مکتب اسلام استفاده کنیم.

وی ضمن توصیه و تأکید بر اخلاص و رعایت اخلاق مداحی، به برخی خاطرات تبلیغی خود در خارج از کشور اشاره کرد و گفت: کسی که در کشوری همچون فرانسه مداحی می‌کند، می‌داند که از شغلش اخراج خواهد شد یا در تنگنا قرار می‌گیرد، ولی به عشق پیامبر و ائمه علیهم‌السلام، با اخلاص و امید به کار خودش ادامه می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: مداح نباید فقط به فکر مشهور شدن و دیده‌شدن باشد و بداند که اگر به شهرتی هم می‌رسد، همه‌اش لطف امام زمان (عج) بوده است.

وی خاطر نشان کرد: شما نوجوانان بدانید که مداحی شغل نیست، عشق است؛ و همین عشق باعث گرمی‌بخشی و تأثیر بر دل‌ها می‌شود.

حجت‌الاسلام فوقی با ابراز خرسندی زیاد از حضور و هم‌نشینی با نوجوانانِ شیفته‌ی اهل بیت علیهم‌السلام، تشکیل مجمع مشورتی مداحان نوجوان را ضروری دانست و افزود: از امروز شما و هر نوجوان دیگری که مداحی می‌کند، سازمان تبلیغات اسلامی را مأمن خود بداند و در صدد هستیم نشست‌های هم‌اندیشی هر ماه یکبار برگزار شود.

وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از ظرفیت بالای مداحان نوجوان بهره خواهد برد و با همراهی آنان فضایی متنوع و امیدبخش در عرصه مدح و نشر معارف اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام را آغاز کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1294899

مهمترین اخبار ایران و جهان: