نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 08:55

بیش از ۳ هزار مجوز از سوی غذا و داروی البرز تمدید و اصلاح شد

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: صدور، اصلاح و تمدید بیش از ۳۱۰۰ مجوز فعالیت واحدهای تولیدی و پروانه های بهداشتی ساخت محصولات غذایی، آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی در سه ماه ابتدایی سال انجام شد.

نفیسه خسروی، معلون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: طی سه ماه ابتدایی سال ۲ هزار و ۳۰۰ بازدید از واحدهای تولیدی، غذایی، آرایشی، بهداشتی، تجهیزات پزشکی و فرآورده‌های طبیعی سنتی صورت گرفته است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی البرز تصریح کرد: صدور، اصلاح و تمدید بیش از ۳۱۰۰ مجوز فعالیت واحدهای تولیدی و پروانه‌های بهداشتی ساخت محصولات غذایی، آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی از جمله دیگر اقدامات ما در این مدت زمان بوده است.

وی افزود: همچنین هزار و ۹۸ بازدید از داروخانه ها، مراکز ترک اعتیاد و انبار شرکت های تحت پوشش استان با هدف کنترل ، نظارت و تدارک، تامین و توزیع مناسب دارو انجام شده است.

این مقام مسؤول اضافه کرد: بیش از ۱۴۰۰ بازدید از مراکز عرضه محصولات سلامت محور در استان البرز صورت گرفت.

وی از کشف ۱۵۹ کالای قاچاق، تقلبی و غیر مجاز سلامت محور در ۸۴ بازدید خبر داد و گفت: در این میان به بیش از ۲۴۰۰ تماس تلفنی برقرار شده با مرکز اطلاع رسانی دارو ها و سموم پاسخ داده شد.

خسروی در پایان از کنترل و آزمایش بیش از ۸۵۰ نمونه دریافتی از واحدهای نظارتی، مراکز بهداشتی و مراکز قضایی خبر داد.

پایان پیام/

 

 

 

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1323855

مهمترین اخبار ایران و جهان: