نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 10:33

دین اسلام بالاترین جایگاه و ارزش برای بانوان قائل است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: دین اسلام بالاترین جایگاه و ارزش برای بانوان قائل است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهدی رمضانی در جلسه ساختار ستاد برگزاری جشن سراسری روز دختر که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: زن هنرمندانه‌ترین اثر خلقت است اگر زن جامعه پویا و به آینده جامعه خود امیدوار باشد جامعه موفق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مناسبت‌ترین تعبیری که از بزرگان دینی در مورد دختر داریم، همان تعبیر پیامبر است که فرمودند "فداها ابوها" این زیباترین و لطیف ترین تعبیر است که باید سرلوحه برنامه‌های ما در گرامیداشت روز دختر قرار گیرد.

وی ابداع در برگزاری برنامه‌های روز دختر را مورد تاکید قرار داد و گفت: دشمنان ما به شدت در این حوزه مشغول برنامه‌ریزی تولید محتوا و پیاده کردن توطئه‌های مختلف هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اضافه کرد: ارزش بانوان در اروپا به پایین‌ترین سطح ممکن کاهش پیدا کرده و با دید ابزار به زنان نگاه می‌شود.

وی با بیان اینکه دین اسلام بالاترین جایگاه و ارزش برای بانوان قائل است، گفت: دین اسلام بانوان بزرگی همچون حضرت فاطمه زهرا، حضرت خدیجه، حضرت زینب و...داشته که در زندگی شخصی و اجتماعی الگوهای کاملی هستند که باید بیش از پیش به جامعه معرفی شوند.

رمضانی اضافه کرد: دشمنان امروز روی قشر حساس و ظریف زنان و  دختران گذاشته باید از دل همین تهیدات فرصت‌های خوب را ایجاد کنیم در این راستا نیاز به نوآوری در برگزاری برنامه‌های محتوایی هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اذعان کرد: در برگزاری برنامه ها در کنار توجه به کمیت باید کیفی سازی را محور اصلی حرکت خود قرار دهیم تا بتوانیم خروجی بهتری را از برنامه‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1171555

مهمترین اخبار ایران و جهان: