نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 22:55

کشف احتکار انواع کالاهای اساسی در قائمشهر

قائمشهر- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف احتکار انواع کالاهای اساسی از یک انبار به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان قائمشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد محمد پور با اعلام این خبر بیان داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار کالاهای اساسی، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از وجود یک انبار احتکار کالاهای اساسی و مواد غذایی در شهرستان قائمشهر مطلع شدند.

وی افزود: کارشناسان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی با همکاری رابطان این پلیس در شهرستان"قائم شهر" و کارشناسان اداره صمت در بازدید از انبار شناسایی شده، مقادیر زیادی از کالاهای اساسی و مواد غذایی از جمله: قند، شکر، حبوبات و غیره در برندهای مختلف کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران تصریح کرد: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به همراه متهم به مراجع قضائی ارسال شد.

سرهنگ محمدپور با بیان اینکه قاچاق و احتکار کالا منجر به اخلال در نظام اقتصادی و نوسان قیمت کالاها خواهد شد، از مردم خواست در مقابله با قاچاق کالا و ارز و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا مراجع قضائی اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1184155

مهمترین اخبار ایران و جهان: