نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 20:54

تقدیر استاندار سمنان از اقدامات امور مالیاتی استان سمنان

استاندار سمنان با ارسال لوح تقدیری از مجموعه اقدامات اداره کل امور مالیاتی استان در تحقق فرمان مقام معظم رهبری و شعار سال ۱۴۰۱ قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در لوح تقدیری که از سوی سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان خطاب به علی حسین‌پور، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان و عضو ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان اهدا شده، آمده است: خدمت خالصانه و کسب رضایت حق‌تعالی، عرصه‌ای است بیکران که توفیق عمل به آن موجب رحمت و الطاف الهی می‌شود.

در ادامه می‌خوانیم: در این راستا، تعهد نیروی انسانی متخصص و کارآمد یکی آر رویکردها و محورهای اصلی خدمت صادقانه به جامعه هدف به شمار می‌رود و از طرفی، جریان اقتصادی مدیون تلاش‌ها، همدلی و همت همه کسانی است که در این عرصه مهم فعالیت دارند.

استاندار سمنان تصریح کرده است: با توجه به کسب رتبه دوم استان سمنان بر اساس ارزیابی وزارت کشور از مجموعه اقدامات استان‌ها در تحقق فرمان مقام معظم رهبری و شعار سال ۱۴۰۱، بدین‌وسیله از تلاش‌ها و کوشش‌های ارزشمند، صمیمانه تشکر و قدردانی کرده، سلامتی بهروزی و همچنین عزت و کامیابی روزافزون در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق سیاست‌های دولت سیزدهم و مردمی در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج)  و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری از درگاه ایزد منان مسألت می‌کنم.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1178899

مهمترین اخبار ایران و جهان: