نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 14:00

نیروهای مسلح عامل اقتدار و عزت‌آفرینی هستند

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های امنیت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک فرصت و عامل اقتدار به شمار می‌روند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح در بوشهر اظهار داشت: ارتش در همه عرصه‌های حضوری گسترده و باشکوه داشته و دستاوردهای بزرگی این کشور و انقلاب داشته است.

وی با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله ارتش قهرمان، اظهار داشت: یکی از ارکان اقتدار نظام اسلامی ایران توانمندی جامع نیروهای مسلح است در عرصه مدیریت ستاد، طرح، برنامه‌ریزی قدرت بالای عملیات میدانی و دارا بودن تجهیزات مدرن و پیشرفته دفاعی، ایجاد سامانه هماهنگ منظومه کاری و پیشرفت دانش‌بنیان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر پیشرفت غیرقابل وصف نیروهای مسلح در سال‌های اخیر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: این پیشرفت‌ها با فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرمانده کل قوا و تلاش نیروهای مسلح ایجاد شد.

آیت‌الله صفایی بوشهری ادامه داد: پیشرفت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به توانمندی و اقتدار منطقه و جغرافیای بین‌المللی خواهد افزود و نیروهای مسلح ایران شامل ارتش قهرمان سپاه پاسداران، بسیج و فراجا در تمام عرصه‌ها به یک فرصت و عامل اقتدار تبدیل شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1157555

مهمترین اخبار ایران و جهان: