نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 13:46

روزه‌داران پارس آبادی برای فلسطین سنگ تمام گذاشتند

پارس آباد - همزمان با سراسر کشور، مردم روزه دار شهرستان پارس آباد در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان جلوه‌ای زیبا از همدلی و اتحاد را به نمایش گذاشتند.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها؛ بابک آدیگوزلی: حضرت امام خمینی (ره) رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و از مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی خواست برای کوتاه کردن دست دولت اسرائیل و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.

همزمان با سراسر کشور، مردم ولایی و مرزدار شهرستان پارس آباد با حضور حداکثری خود در راهپیمایی جهانی روز قدس شرکت کرده و بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام کردند.

مراسم روز جهانی قدس در شهرستان پارس‌آباد همزمان با سراسر کشور، روز جمعه ساعت ۱۰:۳۰ صبح با اجتماع آحاد مردم از میدان سپاه آغاز و سپس به صورت راهپیمایی به سمت مصلی و میعادگاه نماز جمعه انجام شد.

قشرهای مختلف مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان، کارگر و کارمند، دانشجو و دانش‌آموز و بازاری همه و همه در خلق این صحنه زیبا و حماسه باشکوه نقش آفرینی کردند.

مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان پارس آباد با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و با فریاد «مرگ بر اسرائیل» نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

روز جهانی قدس نماد باشکوهی از یکدلی و انسجام مسلمانان است

جابر جهان بین فرماندار شهرستان پارس آباد به عنوان سخنران مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: بار دیگر فریاد آزادی خواهی مردم مظلوم فلسطین، توسط شما مردم روزه دار و ولایتمدار شهرستان پارس آباد با حضوری گسترده و پرشور، همگام و هم صدا با ملت بزرگ ایران، مسلمانان و آزادی خواهان اقصی نقاط جهان در هم آمیخت و برگ زرین دیگری را در تاریخ ایران اسلامی و این شهرستان به ثبت رسانید.

وی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس نماد باشکوهی از یکدلی و انسجام مسلمانان است، افزود: روز قدس، روزی است که جهان اسلام و انسان‌های آزادیخواه بر علیه اشغالگران در صفی واحد برای دفاع از مظلومیت قیام کرده و فریاد حمایت خود از مظلومان را یک صدا به استکبار جهانی می‌رسانند.

فرماندار شهرستان پارس آباد ادامه داد: روز قدس نماد وحدت مسلمانان جهان علیه ظلم است و با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس، همان گونه که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب همواره تأکید داشته‌اند، مسئله فلسطین مهم‌ترین مسئله جهان اسلام محسوب می‌شود و حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس خنثی‌کننده نقشه شوم دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، راهپیمایی روز جهانی قدس با قرائت قطعنامه به پایان رسید و مردم شهرستان پارس آباد با سردادن «الله اکبر، خامنه ای رهبر» هر بند قطعنامه را تأیید کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1147511

مهمترین اخبار ایران و جهان: