نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 21:52

لزوم اصلاح ساختارهای اداری برای بهبود شرایط

نماینده مردم شهرستان‌های رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که ساختارهای اداری درست نشود تغییر آدم‌ها، پیشرفت ایجاد نمی‌کند.

حسن لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مخالف استیضاح وزیر صمت هستم اظهار کرد: به جای تغییر وزیر باید ساختار اداری عوض شود تا زمانی که ساختارهای اداری درست نشود تغییر آدم‌ها، پیشرفت در بهبود وزارتخانه ایجاد نمی‌کند.

وی با بیان اینکه معادن کشور که سرمایه‌های عظیم کشور محسوب می‌شوند به قیمت بسیار ناچیزی به فروش می‌رسند، افزود: مثلاً سیمان در گذشته تنی ۲,۰۰۰ ریال و به تازگی ۱۳۰۰۰ ریال، آهن تنی ۴,۰۰۰ ریال که به تازگی به ۶۰۰ هزار ریال به فروش می‌رسد.

نماینده مردم شهرستان‌های رزن و درگزین در مجلس خاطرنشان کرد: علاوه بر قیمت مفت معادن ما برای تولید سیمان و آهن برق، گاز، آب یارانه‌ای و حتی بخشش مالیاتی نیز در نظر می‌گیریم اما آنها آهن را حتی به قیمت بالاتر از قیمت جهانی به مردم می‌فروشند.

لطفی با تأکید بر اینکه ما باید با اصلاح ساختار مانع از حضور و جولان مافیا در صنایع حیاتی کشور شویم، گفت: تا زمانی که ساختار اداری حوزه صمت عوض نشود مشکل حل نمی‌شود و تنها با جابجایی آدم‌ها فرصت را برای جولان مافیا فراهم می‌کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1176755

مهمترین اخبار ایران و جهان: